Semperalt 0 Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 Witam,na wstępie zaznaczę że jestem nowym użytkownikiem forum choć przeglądam je od dawna,ale do rzeczy: zamówiłem klawiaturę mechaniczną ozone strike pro i oczywiście sprawdziłem czy działa,działać działała ale nie miałem zbyt dużo czasu żeby się nią nacieszyć to też problemu na początku nie zauważyłem.Dopiero po kilku dniach zauważyłem że przy naciśnięciu niektórych klawiszy litery wpisują się podwójnie lub potrójnie a czasami zacinają się i raz rejestrują naciśnięcie a raz nie. Zgłosiłem więc reklamacje na stronie morele.net dnia 2016-02-17 oraz tego samego dnia wysłałem klawiaturę,w zgłoszeniu napisałem że chcę wymiany klawiatury na nową,odpowiedź odmowną dostałem dzisiaj,napisali cytuję:"Opis realizacji: odmowa naprawy - zalana".Ręce opadają.... oczywiście klawiatura nie była przeze mnie zalana ani w żaden inny sposób uszkodzona,była odesłana do nich w stanie idealnym. Moje pytanie więc brzmi:co ja w tej sytuacji mogę zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 Od razu UOKiK. Powaznie. Zaoszczedzisz sobie nerwow. Rowniez Federacja Konsumentow moze pomoc jak i zgloszenie na prokurature o probie oszustwa. Oczywiscie informuj sklep o swoich czynach, dokladnie opisujac sytuacje. Morele to debilny sklep i reklamacje u nich to katorga. A nastepnym razem pocecam zakupy w x-kom, agito, proline i redcoon. Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 Niedługo do Brukseli będziecie wysyłać. Żadnych prokuratur. UOKiK i dostaną wezwanie na mediacje. Później to już tylko sąd. Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 Widzisz, w moim przypadku (w sumie w kilku) musialem przejsc sie na prokurature i prokuratura ich straszyc. Tacy byli oporni... A kilka reklamacji juz z tym "sklepem" przerabialem. Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 A najlepiej to zloz reklamację z tytułu niezgodności z umową. Nie z gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
Semperalt 0 Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 ok dzięki za rady,tak pewnie zrobię.Klawiaturę odsyłają z powrotem do mnie i tu kolejne pytanie,powinienem ją przyjąć czy nie ? Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Jeżeli to ta sama to JA osobiście odmówiłbym przyjęcia. Chyba, że nie masz udokumentowanego złego działania to przyjmij, nagraj co jest nie tak. Może się przydać. Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 (edytowane) Z morele o tyle ciekawa sytuacja. Wysłałem na reklamację kamerkę za 50 zł(nie działał mikrofon). Ale prosiłem aby mi wymienili na kamerkę o wartości 100 zł z moją dopłatą.Nie zgodzili się.Albo naprawią albo wymienią. Wymienili. Poprosili abym odebrał w punkcie. Kamera przeleżała w punkcie odbioru 5 dni jako nowe zamówienie. Nie odebrałem. Przychodzi do wiadomość że naprawa lub wymiana nie była możliwa,więc zwracają pieniądze. Edytowane 21 Marca 2016 przez droid Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 Jeśli reklamacja trwa długo to sklep może podjąć decyzję o wymianie. Dalej oni sami walczą z serwisem. Coś normalnego. A że ty nie odebrales i w między czasie przyszło info z serwisu to mało ważne. Cytuj Link to post Share on other sites
alain 4 Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 Rzecznik ochrony praw konsumentów. Masz do niego dostęp w każdym powiecie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.