Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

Siedziałem sobie spokojnie na komputerze i nagle stało się coś takiego.

 

http://zapodaj.net/images/0ada92d3dd201.jpg

 

 

Co do tego obrazka, to mam pytanie dlaczego mogło się tak stać? Jaka może być przyczyna tego?

Dodam, że jest monitor podłączony kablem D-sub. Sprawdzałem i jest wszystko dobrze podłączone (Dokręcone śrubki)

Nie było nic szczególnego robione. Była włączona przeglądarka i gra.

 

Sprawdziłem dziennik zdarzeń i zdziwiło mnie to, że jest tam kilka wpisów na sekundę. Wydaje mi się, że normalne to nie jest. A nie mam problemów z działaniem komputera, jeżeli chodzi o płynność.

Tutaj jest ss z dziennikiem.

 

 

http://zapodaj.net/images/25884abf64ba2.jpg

 

 

 

Pozdrawiam i liczę na pomoc :)

Jestem początkującym informatykiem, więc prosiłbym o dodanie czegoś na temat dziennika. Jak powinien on wyglądać (Możecie dać swoje ss) i co w nim jest zawarte, na co zwrócić uwagę :)

Link to post
Share on other sites

Tak na moje oko to błąd sterownika, Może pamięć zapełniona była i grafika się wykrzaczyła? Jak wiadomo zintegrowane układy graficzne współdzielą pamięć z pamięcią ram. Do tego przeglądarka i sama gra i krzaki wyskakują. Tak bym obstawiał bo na przegrzanie to nie wygląda, można by się przyczepić zasilacza ale przy tej konfiguracji to raczej odpada. Może być też sterownik (czasem po aktualizacji dzieją się różne rzeczy).

Edytowane przez damchmark
Link to post
Share on other sites

A wiesz co.. Teraz przypomniałeś mi taką sytuację, że kilka razy działo się tak, że ekran robił się na sekundę czarny i wyskakiwał komunikat, że sterownik od grafiki przestał działa (albo że już poprawnie działa - jakoś tak). Mam windows 10, więc może jeszcze jakieś niedoskonałości są. A jak włączyłem komputer ponownie, to zachował się tak jakby aktualizacja była. Tak jakby, bo wyskoczyło tylko, żeby nie wyłączać kompa i szły %, a nic o aktualizacji nie pisało

Link to post
Share on other sites