grzybiorz 0 Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Witam. Na wstępnie chciałbym poprosić moderatora o ewentualne przeniesienie tematu do innego działu jeżeli wybrałem zły. Ostatnio reklamowałem kartę asus r9 290 zakupioną na techplanet. Odesłali kartę do producenta. Czekałem 4 tygodnie a po nich bez żadnej zapowiedzi od sklepu dostałem paczkę w której znajdowała się r9 380. Karta o 500złotych tańsza od tej, którą zakupiłem, prezentująca oczywiście znacznie mniejsze osiągi. Napisałem do techplanet, a oni odpowiedzieli, że taka jest decyzja producenta i jest to karta porównywalna z moją i nie ma znaczenia, że 1,5 roku temu wydałem na kartę 1520 złotych a teraz mam taką za 950. Po tym napisałem do polskiego serwisu asusa. Odpowiedzieli, że numer seryjny, który im podałem jest przypisany do karty, która była z dystrybucji słoweńskiej i nie mogą mi pomóc.Tutaj rodzi się pytanie, czy miał ktoś podobną sytuację, bądź wie jak to rozwiązać. Jedyną rzeczą jaka przychodzi mi na myśl to zgłoszenie sprawy do rzecznika praw konsumenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Po1nter 10 Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Bardzo ciekawa sprawa. Ja na twoim miejscu nie przyjął bym tej karty i walczył o zwrot gotówki lub wymianę na 390. Na pewno za mojego 290 nie przyjął bym 380 choć bym miał to do sądu zgłosić. Cytuj Link to post Share on other sites
grzybiorz 0 Napisano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Bardzo ciekawa sprawa. Ja na twoim miejscu nie przyjął bym tej karty i walczył o zwrot gotówki lub wymianę na 390. Na pewno za mojego 290 nie przyjął bym 380 choć bym miał to do sądu zgłosić. Tak mam zamiar zrobić, oddam kartę do techplanet z wiadomością, że nie akceptuję warunków wymiany. Tylko wymiana na 390 albo zwrot gotówki mnie zadowoli. Btw. nie dali nawet 380x, która wciąż jest słabsza od 290. Jakiś żart. Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 (edytowane) Ja bym zadzwonił do asusa to wyjaśnić czy to oni, miałem taką akcję że Hurtownia zaopatrująca sklep wystawiła korektę na sprzęt a kierownik sklepu we własnym zakresie wydał inny sprzęt gorszy też grafikę jak pamiętam. Z zotac nie było lipy zgłaszałem na gwarancję 9800GTX i nie było już takiej w produkcji to koleś dostał GTX 270 Edytowane 18 Lutego 2016 przez kamil_18_19 Cytuj Link to post Share on other sites
grzybiorz 0 Napisano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Ja bym zadzwonił do asusa to wyjaśnić czy to oni, miałem taką akcję że Hurtownia zaopatrująca sklep wystawiła korektę na sprzęt a kierownik sklepu we własnym zakresie wydał inny sprzęt gorszy też grafikę jak pamiętam. Z zotac nie było lipy zgłaszałem na gwarancję 9800GTX i nie było już takiej w produkcji to koleś dostał GTX 270 Kontaktowałem się z polskim serwisem asusa i jedyne czego się dowiedziałem to to że karta była z dystrybucji słowackiej i oni nie mogą na to nic poradzić. Już postanowiłem, że oddam kartę do techplanetu z prośbą o odesłanie jej do producenta z wiadomością, że nie akceptuję tej wymiany. Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 (edytowane) To jest ASUS ,serwis tragedia .Również miałem z nimi przeboje z kartą, monitorem oraz płytą. Nast. reklamujcie, jeśli jest takowa możliwość z tytułu niezgodności z umową, a w takich przypadkach już sprzedawca się martwi. Edytowane 18 Lutego 2016 przez adivxv Cytuj Link to post Share on other sites
zico77 2 Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Ja od siebie dodam, że jest to chyba normalna praktyka. Nie ma co obsmarowywać (tylko) Asusa, bo każda firma tak robi ;p Miałem problemy z MSI mój kolega miał z jakąś inna (nie MSI ani Asus). Niestety nie pomogę ci bo w moim przypadku była to karta ze słabszej półki i po prostu zrezygnowałem z kłopotania się. Pewnie źle zrobiłem, bo jakby więcej osób się domagało sprostowania wymiany, to by się 2x zastanowili, a tak to się rozbestwili i szukają leni ;D PS Ok wysłałem mejla do MSI, ale odpowiedzieli mi, że oni są tylko od informacji, nie wiedzą co wysyła producent i też nie mają wpływu na korektę ;D.....) Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Ze Słowacji to zdrowo no ale jak w AB ceny dla sklepów są wyższe niż ceny dla klienta z ulicy na Morele lub Agito to się nie ma co dziwić że ludzi z zagranicy zamawiają towar żeby być konkurencyjnym. Cytuj Link to post Share on other sites
PanBułka 2 Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Walcz grzybiorzu o swoje, bardzo prawdopodobne, że jakieś nieporozumienie zaszło na linii sklep-producent, albo ktoś miał gorszy dzień. Może spróbuj też po angielsku napisać do słowaków. Ja akurat nie miałem problemów z serwisem asusa i mi kartę bez gadania i szybko wymienili, dlatego nie ma co generalizować Cytuj Link to post Share on other sites
Po1nter 10 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Koniecznie daj znać jak Ci poszło. Cytuj Link to post Share on other sites
grzybiorz 0 Napisano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Poszło dobrze. Powiedzieli, żebym wybrał sobie coś w cenie tej 290tki lub zwrócą mi pieniądze. Wybrałem zwrot, wolę już unikać techplanet jeżeli pracują u nich ludzie, którzy próbują mi wmówić, że 380 to karta porównywalna z 290. Cytuj Link to post Share on other sites
Po1nter 10 Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 (edytowane) Gratuluję! Trzeba stawiać na swoim. Za tę cenę kupisz teraz coś fajnego. Ja na fakturze za swojego R9 290 mam 1800zł gdybym tera miał odzyskać ten hajs na nową kartę to było by bosko. Od ręki kupił bym R9 390X Tri-X OC. Edytowane 10 Marca 2016 przez Po1nter Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.