michal2191 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Witam, mam problem z płytą H61M-G, w specyfikacji jest napisane że obsługuje mój procesor (i5 2400), płyta właśnie wróciła do mnie z gwarancji lecz problem pozostał ten sam, przy odpalaniu PC na ekranie startowym widnieje napis THIS CPU IS NOT SUPPORTET, w takim wypadku mogę dogadać się z morelami aby wymienili mi płytę na inną z ich sklepu na płytę z tej samej ceny bądź za dopłatą droższą? Cytuj Link to post Share on other sites
PLSBX 319 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Czy przypadkiem twój procesor nie jest uszkodzony? Cytuj Link to post Share on other sites
Key74 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 a Bios aktualny? Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Jaka masz wersję BIOSu? To moba wspiera Twojego procka od 0310 https://www.asus.com/es/Motherboards/H61MG/HelpDesk_CPU/ Zadzwoń tam, zapytaj jaką wersję Ci zainstalowali. Jak bęzie dobra wersja to zapytaj jakiegoś kolegi czy nie ma pożyczyć proca/wsadź swój procesor do jego mobo (akurat tutaj to bym sie nie stresował, bo procki padają dość rzadko, więc mała szansa na to, że cep padł ) Cytuj Link to post Share on other sites
michal2191 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Wersja BIOSU to 0312, procesor myślę że jest w pełni sprawny testowałem go programem od intela ( nie wiem czy to coś daje ) , chodzi o to że wszystko działa w pełni normalnie, tylko ten komunikat na początku się wyświetla, z tego co czytałem może dojść do uszkodzenia procesora przez takie coś bo źle odczytuje temperatury. Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Na 0310 też miałeś taki komunikat? Cytuj Link to post Share on other sites
michal2191 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Tak na 0310 taki samo komunikat ponieważ z tym biosem dostałem płytę, wtedy napisałem do ASUS'a stwierdzili że aktualizacja do 0312 powinna pomóc a jak nie to oddać płytę na gwarancję, dodam jeszcze że chcieli zdjęcia procesora, numery seryjne. Edytowane 29 Stycznia 2016 przez michal2191 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 I na innym mobo proc spokojnie wstaje? Jak tak, to słać jeszcze raz... Cytuj Link to post Share on other sites
michal2191 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Nie mam za bardzo jak go sprawdzić na innej płycie, w sumie mam rok gwarancji jeszcze na procesor jak będzie z nim coś nie tak, ale testowałem go różnymi programami i wszystko było ok, uszkodzeń mechanicznych nie ma żadnych. Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Hmmm no sytuacja patowa... Nie ma jak sprawdzić, nie wiadomo co wysyłać... Cytuj Link to post Share on other sites
michal2191 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Chyba że znacie jakiś program który wykonuje najbardziej gruntowną diagnostykę i potrafi wykryć takie problemy z procesorem? Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Takie rzeczy to sie sprawdza najlepiej robiąc "podmiankę", nie z poziomu systemu. Cytuj Link to post Share on other sites
michal2191 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 No nic dzięki za pomoc, spróbuję kogoś znaleść Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.