Skocz do zawartości

Wybor kina domowego


Recommended Posts

Witam.

Chce kupic naglosnienie do telewizora,

i tu zaczyna sie problem bo jestem kompletnym laikiem w tym temacie.

Nie wiem wogole na co zwracac uwage.

Wyszukalem dwa zestawy.

 

http://www.amazon.de/Yamaha-YHT-4920-Heimkino-Paket-schwarz/dp/B00Y0Q5212/ref=sr_1_73?ie=UTF8&qid=1453916876&sr=8-73&keywords=home+cinema

 

http://www.amazon.de/LG-BH9430PW-Heimkinosystem-Wireless-Lautsprecher/dp/B00CEAJRR6/ref=sr_1_2?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1454003257&sr=1-2&keywords=heimkino

 

Tylko nie wiem jaka jest roznica pomiedzy nim oprocz tego ze jeden z nich to blu ray.

Nie zalezy mi na blu ray tylko na jakosci.

Tu moja prozba do Was o porade ktory wybrac, a moze proponujecie zupelnie cos innego w podobnej cenie.

 

Pomozcie, z gory dziekuje!

Link to post
Share on other sites

Odpusc sobie plastiki. Podaj ile masz kasiurki na wydanie, jaka wielkosc pokoju. Czy bedziesz sluchal muzyki, jakiej, itp. Szukaj pelnoprawnych zestawow opartych na porzadnych, drewnianych kolumnach + ampli. Koledzy cos Ci doradza. Ja moge z czystym sumieniem polecic swoj zestaw, czyli Jamo S628 HCS do tego ampli. To jest tylko pogladowa propozycja. Najlepiej jak przejdziesz sie do dobrego sklepu i posluchasz roznych zestawow. Podaj najpierw wiecej danych.

Edytowane przez bialyboski
Link to post
Share on other sites

Chce wydac max 700€.

Jakims specjalnym melomanem nie jestem chodzi mi jedynie o poprawienie konfortu ogladania telewizora i ewetualnie na You Tube jakiejs muzyki ale nie chce wydac 1000€. Pomieszczenie jest 6m na 6m.

 I wogole jaka jest roznica pomiedzy Blu Ray a wzmacniaczem.

Edytowane przez mirko-36
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.