Skocz do zawartości

Co ostatnio kupiliście?


Recommended Posts

A ja kupiłem netbooka dla znajomej. MSI Wind U135DX. Jak na netbooka daje radę - wielki plus za wolny slot na RAM, na dodatek DDR3, więc bez problemu można dołożyć 1GB za dosłownie 20zł.

Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek

U mnie:

ON - 4,87

ON Bio - 4,39

PB95 - 4,95

PG98 - 5,05

LPG - 2,49.

A ceny mają iść w górę a pojutrze tankowanie z dwóch tygodni :) i zmiana opon na letnie.

 

Ale ja już rower umyłem i podpompowałem tydzień temu to jakoś to będzie.

 

Szkoda tego GTX 570... ja kiedyś dawno jak pierwszego kompa składałem spaliłem płytę główną przy montażu. Stresu dużo bardzo było ale dużo wtedy się o kompach nauczyłem przy okazji.

Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek

A więc:

 

- 2 Reddsy z czego jednego wypiłem w zeszły piątek a drugi czeka na lepsze czasy.

- 5 róż czerwonych. Dzień Kobiet był :/ a i tak trzy koleżanki nie dostały bo tak się złożyło, że nie było jak dać :)

- 20,63 l. LPG za 2,45PLN/litr co daje średnią 6,21 l. LPG/100km z 332,2 km. Średnia auta od początku lutego wypada 6,41 l. LPG/100. Nie jest źle ale mogło być lepiej...

- zmiany opon na letnie nie było. Poczekam jeszcze, będzie bezpieczniej. Przy 6,21/100 może być na zimowych.

 

I tak :)

Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek

Wczoraj byłem w na wycieczcie w Częstochowie:

ON 4,99

pb95 5,05

pb98 5,20

lpg 2,76

:D

U mnie wczoraj podrożały paliwa płynne a gaz staniał, co jest jedyną dobrą wiadomoscią, ze coś nie drożeje.

 

PG95 - 4,99 PLN

PG98- 5,09 PLN

LPG - 2,45 PLN

ON - nie zwróciłem uwagi, pewnie dlatego, że nie tankuje tego wgl. Ale pamiętam, że też z 0,05 PLN poszedł wzwyż.

 

Ale i tak ceny u mnie (Rokiciny Kolonia) są stosunkowo niskie. Jak czasem jestem w Łodzi to tam dopiero jest... Jak w tej Częstochowie co pisałeś. największe różnice na LPG zawsze są. W Łodzi z 20-30gr drożej... przy paliwach PB/ON mniejsze różnice.

Link to post
Share on other sites

Kuleczki G&G 0,25g w paczce 1kg za 30zł. Na "Pol-e Alam" też wystarczy, zachowam jak najwięcej, bo to będzie strzelanka na 60 osób. Grubsza akcja, chcę tam być i będę.

 

Wklejam opis:

 

Pol-e Alam czerwone miasteczko

Cele drużyny:

– utrzymać miasto w rękach wojsk Pol-e Alam

- zapobiec zniszczeniu punktów strategicznych (szpital, więzienie, główna baza dowodzenia)

-zniszczyć drogi którymi przedostają się wrogie oddziały

-czekać na sygnał od szpiega (jest w drużynie terrorystów) poda on 6 cyfrowy kod do teczki w której znajdują się niezbędne przedmioty i cele następnej tajnej misji. (kod zostanie podany w odpowiednim momencie przez krótkofalówkę wcześniej zostanie podana częstotliwość)

Konsekwencje niewypełnienia misji

-jeżeli miasto nie zostanie utrzymane drużyna przegrywa

-jeżeli zostanie zniszczony:

szpital zestrzeleni gracze nie wracają do gry

więzienie nie można brać jednostek wroga w niewole (więzienie jest pomieszczeniem z którego więźniowie nie mogą się sami wydostać)

baza dowodzenia siadają wszystkie krótkofalówki z drużyny nie ma połączenia radiowego, nie ma możliwości uzupełnienia amunicji.

- Jeżeli drogi nie zostaną zniszczone wrogie jednostki mają ułatwione zadanie

-ostatniego zadania nie da się nie wypełnić jeżeli nie uda się połączyć telefonicznie czy radiowo i przekazać kodu drużynie obrońców jest osoba posiadająca spisany kod na kartce podaje go tylko wtedy gdy nie uda się połączyć z szpiegiem(zna on moment w którym powinien być podany kod)

 

Terroryści

Cele drużyny:

- zająć miasto i zniszczyć budynki strategiczne

-obronić drogi przed zniszczeniem (bez nich wojska muszą obchodzić na około teren rozgrywki by atakować miasto)

-odbić szpiega z Pol-e Alam i doprowadzić go bezpiecznie do bazy. (szpieg posiada teczkę z następnymi tajnymi zadaniami)

Konsekwencje niewypełnienia misji :

-jeśli miasto nie zostanie zajęte lub budynki nie zostaną zniszczone drużyna przegrywa

-jeśli drogi zostaną zniszczone oddziały sztormowe muszą obejść pole walki prawie do okola by móc atakować miasto

-szpieg musi być odbity bez tego nie uda wypełnić 1 misji

 

Drużyny i ich cele : Pol-e Alam

1 drużyna szturmowa – ich celem będzie niszczenie dróg

2 drużyna szturmowa – ich celem jest pomoc w obronie miasta. Po uzyskaniu kodu ich celem jest wykonanie zadania z walizki.

drużyna obronna – ich celem jest obrona miasta i czekanie na sygnał od szpiega.

Czerwona drużyna – składać się będzie z 2 osób broniących medyka i pomagających mu w leczeniu ludzi (leczą tylko ludzi z drużyny obronnej) Medyk nie musi zanosić do szpitala swoich pomocników żeby się zrespili wystarczy że przez chwilę będzie udawał reanimacje

Drużyna A – oddział ten posiada w swoich szeregach 2 saperów których celem jest zniszczenie dróg (pomagają 1 drużynie szturmowej)

Drużyna B – specjalny oddział posiadający w swoich szeregach 2 saperów mają za zadanie pomóc 2 drużynie szturmowej w wypełnieniu zadania. Jeśli misja się nie powiedzie wspierają drużynę obronna. Saperzy rozbrajają ładunki jeśli zostaną podłożone gdzieś w mieście .

Drużyny i ich cele : Terroryści

1 drużyna obronna – ich celem jest obrona mostu i udostępnienie innym grupom bezpiecznego przejścia przez drogi

drużyna szturmowa – ich celem jest atak na miasto i ciągłe jego atakowanie oraz pomoc drużynie S

2 drużyna szturmowa – składa się z określonej ilości osób mających za zadanie pomóc w ucieczce swojemu szpiegowi i doprowadzenie go do bazy. Następnie zamienia się w drużynę S.

Drużyna S – w ich składzie znajduje się 2 saperów . Ich zadania są tajne podam je na pw i dokładnie wyjaśnię na miejscu.

Drużyna czerwona – składać się będzie z 2 ludzi broniących medyka i pomagających mu w jego obowiązkach.(leczą tylko ludzi z drużyny obronnej) Medyk nie musi zanosić swoich pomocników do szpitala żeby się zrespili wystarczy że przez chwilę będzie udawał reanimacje

Drużyna G – w ich skład wchodzą 2 saperzy mają za zadanie rozbrajać bomby podłożone na drogach.

 

INFORMACJE

SZPIEDZY

Każda ze stron posiada swojego szpiega w obcej drużynie, zostanie on wcześniej poinformowany o swoim zadaniu (nikt nie wie kim on jest). Strona czerwonego miasteczka (Pol-e Alam) posiada czarną walizkę (proszę na nią uważać trzymam w niej wódkę chciałbym ją odzyskać) w której ukryte są niezbędne atrybuty do wypełnienia następnej misji oraz teczka z zadaniami i pomocami. W drużynie obrońców miasta jest szpieg drużyny przeciwnej (obrońcy nie wiedzą kto to jest) ma on za zadanie potajemnie uciec z miasta (może on to zrobić jedynie gdy ma towarzystwo 2 osób z przeciwnej drużyny, sam nie może zwiać) W odpowiednim momencie rozgrywki szpieg obrońców da o sobie znać i poda przez krótkofalówkę 6 cyfrowy kod do walizki jeśli będzie problem z połączeniem przez krótkofalówkę połączy się telefonicznie z jednym z dowódców który wcześniej da mi swój nr telefonu.

MEDYCY

W rozgrywce rozróżniamy 2 rodzaje medyków. Medyk bojowy (w oddziałach szturmowych) ma mało amunicji nie musi zanosić ludzi do szpitala by się zrespili wystarczy krótka udawana reanimacja i żołnierz wraca do gry. Medyk w oddziale drużyny czerwonej musi zanosić rannych do szpitala by się zrespili (jeżeli będą osoby z pompkami zostaną oni właśnie tymi medykami). Medyka leczyć może każda osoba z oddziału udawaną reanimacja. Oznaczeni są białymi wstążkami na ramienicach. Reanimacja trwa 10s.

SAPERZY

Ich zadaniem jest rozbrajanie lub podkładanie ładunków wybuchowych tylko oni mogą podnosić ładunki rozbrajać je i podkładać, żaden inny grac nie może tego robić. Są specjalnie oznaczeni niebieską wstążką na ramieniu. W każdej ze stron jest ich tylko 4 i są niezbędni do wykonania misji. Nie można ich brać w niewole. Do podłożenia ładunku potrzebnych jest przy nim 2 saperów a do jego unieszkodliwienia potrzeby jest tylko 1. Mogą być uzbrojeni

RANNI

Po zestrzeleniu kładą się na ziemi (jeśli to możliwe) mogą się poruszać w obrębie 20m od miejsca trafienia nie mogą przeszkadzać w rozgrywce strzelając itp gdy widzą blisko swoich mogą prosić o pomoc medyka. Nie wolno dobijać rannych.

WIĘŹNIOWIE

Brać w niewole może tylko storna Pol-e Alam ponieważ tylko oni posiadają więzienie. Po przyprowadzeniu gracza do więzienia nie może on z niego wyjść czy w jakikolwiek sposób przeszkadzać w obronie tego budynku jak i całego miasteczka, nie odbiera mu się repliki nie może z niej jednak korzystać . NIE MOŻE SIĘ SAM OSWOBODZIĆ. Po upływie 15 minut od umieszczeniu w więzieniu gracz zostaje wypuszczony. W czasie transportu do więzienia więzień może próbować uciekać. Powinien wykonać polecenia typu wyjmij magazynek czy trzymaj ręce w górze.

SZPITAL

Budynek do którego medycy zanoszą rannych (zestrzelonych) graczy. W szpitalu trzeba przeczekać 3 min zanim wróci się do rozgrywki.

WIĘZIENIE

Budynek w którym przetrzymuję się terrorystów nie można się z niego wydostać żadnym sposobem.

GŁÓWNA BAZA DOWODZENIA

Budynek w którym jest radiostacja. Tylko w tym budynku można uzupełniać amunicję (ładować ją do magazynków).

Link to post
Share on other sites

Kontroler obrotów i kolejny wentylator 120mm. Jutro może przyjdzie to będzie montowanie. Stworzę w środku kontrolowany huragan do gier i ciszę na całonocne renderingi filmów : )

Link to post
Share on other sites

To w funtach? Burżuj ;)

 

http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/22886-9a2e4e67365d03acd9b4f35bbce786f6..jpg

Nie wysyłają do polski... Zaopatruję się w supersklep.pl lub w w stacjonarnych sklepach Quiksilver :hahaha:
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...