danek121 0 Napisano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 Witam serdecznie. Od jakiś 2 mieś mam bardzo dużą utratę pakietów, w grach dochodzi do 95%. Ciągle zgłaszam to do dostawcy, ale słyszę ze to nie ich wina tylko moja więc zrobiłem kilka rzeczy i przychodzę z zapytaniem czy to jest jest serio moja wina. Posiadam internet kablowy. A tutaj ping wp.pl/serwera dns no i pathping na wp.pl http://speedy.sh/TEsNG/Ping.rar Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 Zrób pingi do routera, jeśli pojawią się problemy to będziesz wiedział że problem leży już w obrębie sieci LAN. Spróbuj także połączyć się dla testu przewodowo z routerem, jeśli korzystasz z wifi. Cytuj Link to post Share on other sites
danek121 0 Napisano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 Gdy robiłem te pingi to modem połączyłem bezpośrednio do komputera więc nie miałem wtedy routera, ale pingowanie routera idzie normalnie tzn. brak napisu upłynął limit czasu. ps. Dodam iż gubię pakiety tylko i wyłącznie rano i w godzinach popołudniowych. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.