mek 87 Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Witam.Już od dłuższego czasu mam problem z połączeniem internetowym. Dostawcą internetu jest Vectra, router TP-Link, laptop Samsung Win10. Wszystko zależy od dnia, czasami jest ok i połączenie zostaje zerwane raz na godzinę, a czasami nawet 10 razy na godzinę. Przeważnie pomaga ponowne połączenie z routerem, a czasami muszę zrestartować lapka.W domu ma też router od Vectry i dzieje się to samo. Podejrzewam, że wina leży po stronie laptopa - robiłem aktualizację sterowników i jakieś tam inne bajery i nic nie pomaga. System nie pokazuje żadnych problemów z kartą sieciową, więc nie mam pojęcie co to może być...Ktoś ma jakieś pomysły?Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2074 Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Obstawiam, że to kwestia sterowników. Podejrzewam, że to W10 to upgrade a nie dostarczane standardowo z lapem? Cytuj Link to post Share on other sites
mek 87 Napisano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Tak. W10 to upgrade, ale na systemie zainstalowanym już w laptopie działo się to samo... Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2074 Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Chodzi raczej o to, że stery do karty bezprzewodowej do W10 są "niedorobione". Cytuj Link to post Share on other sites
mek 87 Napisano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Ustawiłem "szerokość kanału 802.11n dla pasma 2,4 i 5,2" w tryb auto. Zaktualizowałem też sterownik.Jak na razie bez problemu mogę przełączyć się między dwoma urządzeniami (TP Link i router z Vectry), co wcześniej było niemożliwe. Teraz tylko czekać, czy nie będzie zrywał połączenia. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2074 Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Masz uruchomione radio na obu? A nie czasem na tym samym kanale? Cytuj Link to post Share on other sites
mek 87 Napisano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Nawet nie wiem... ale to nie tylko u mnie w domu był problem z połączeniem. W pracy to sami i u znajomych też. Jak na razie sukces - nie zerwało mi połączenia ani razu Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.