XDkostekXD 2 Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Witam w dniu 17 grudnia zamówiłem monitor Eizo foris fs2434 na stronie mediamarkt.pl, monitor dodarł do mnie 22 grudnia i po zamontowaniu wszystkiego okazuje się ze monitor ma około 3-4 bad pixele http://zapodaj.net/eadc75211b634.jpg.html http://zapodaj.net/8423329feabe9.jpg.html http://zapodaj.net/473a886981d65.jpg.html teraz nie wiem czy ten monitor odesłać bez podania przyczyny (mam na to 14 dni ) lub po prostu napisać do nich o problemie i go wymienić ale nie wiem czy się zgodzą na wymianę. Pierwszy raz mam taki problem i nie wiem co robić. Jutro jadę do sklepu mediamarkt i zobaczymy czy będzie można wymienić/zwrócić zakupiony monitor przez internet. Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Dla mnie najlepszym wyjściem będzie zwykły zwrot z wymianą na nowy. Masz na to 14 dni, zwróć, weź nówkę i ciesz się monitorem Cytuj Link to post Share on other sites
atomowy 100 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Zwrot, cashback i kup nowy. Nie daj się wrobić w naprawy i gwarancje. Cytuj Link to post Share on other sites
hasati 49 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Jak pójdziesz i powiesz że są bad pixele to ci powiedzą. "To trzeba wysłać do producenta na gwarancje(reklamacje) i to trwa do 20 dni roboczych". Najlepiej oddaj i powiedz że się rozmyśliłeś kupi w innym miejscu. Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Oddaj i powiedz że chcesz po prostu nowy model. Na zwrot kasy poczekasz, mają chyba kolejne 14 dni na odesłanie keszu.Zwrot 14 dniowy nie ma nic wspólnego z producentem, to załatwiasz tylko ze sprzedawcą (takie jest prawo). Edytowane 28 Grudnia 2015 przez Ten_Wredny Cytuj Link to post Share on other sites
XDkostekXD 2 Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Byłem dziś w mediamarkt, dałem im pismo o odstąpienie od umowy i oddali hajs na miejscu Cytuj Link to post Share on other sites
hasati 49 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 No i good job. Sam to przerabiałem i tak samo zrobiłem, bo sprzedawczyni poszła mi na rękę. Powiedziałem pierw to co nie trzeba potem sama mi zaproponowała właśnie taką opcje. Więc oddałem wziełem kase i tyle Jak by w naszym prawie działało to odpowiednio i wymieniali na miejscu to każdy by robił uczciwie a tak to pal ich licho Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Ja generalnie polecam zamawiać sprzęt w Niemczech, np Amazon Skoro oddali Ci szybko to git, ja w morelach czekałem sporo na zwrot pieniędzy Cytuj Link to post Share on other sites
Misio-Jedi 18 Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Ciekawe co oni robią z tymi zwróconymi monitorami (i innym sprzętem) Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 marna tajemnica, trafia z powrotem do pudełka i "na półkę" Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 W Polsce wygląda to jak wygląda, dlatego zamawiam w Niemczech cały sprzęt.Troszkę inne uregulowania i być może kiedyś mi się to opłaci. Cytuj Link to post Share on other sites
Misio-Jedi 18 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 marna tajemnica, trafia z powrotem do pudełka i "na półkę" No chwila, a co z gwarancją ? - Czy nie ruszyła z momentem pierwszego zakupu sprzętu ? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 tak, w większości przypadków gwarancja rusza jak sprzęt trafi na półkę, potem się dowiadujesz, że kupiłeś urządzenie z trzyletnią gwarancją, która upływa za 7 miesięcy... tak dba o obywatela unia i nasz nierząd poprzedni, obecny zresztą też Cytuj Link to post Share on other sites
Misio-Jedi 18 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Jak tak, to do rzecznika praw konsumentów Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Rzecznik gó*wno może, tak wygląda prawo w Polsce. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.