raventes 13 Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Witam serdecznie. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Mianowicie problem jest taki, że nie mogę otworzyć żadnego folderu na partycji D ( systemowa C ), ani przewinąć jej zawartości ponieważ wtedy pojawia się komunikat "brak odpowiedzi". Zdarza się też, że znikają mi wszystkie ikony od zainstalowanych programów z paska zadań w tym momencie oraz zegar z datownikiem. Nie mam w ogóle pojęcia jakie informacje pomocne mógłbym zamieścić więc proszę o sugestie co robić. System Windows 10, 64 bit. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechpiwo 4895 Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 a bateria ci nie padła ? Cytuj Link to post Share on other sites
raventes 13 Napisano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Jaka bateria? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechpiwo 4895 Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 bateria w płycie Cytuj Link to post Share on other sites
raventes 13 Napisano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Raczej jest ok, ponieważ pamięta ustawienia daty i godziny. Poza tym partycja C działa poprawnie. Cytuj Link to post Share on other sites
cru5h 90 Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Przeskanuj antyvirem komputer Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechpiwo 4895 Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Przeskanuj antyvirem komputer malwarebytes program bardzo dobrze wyszukuje potencjalnych szkodników Cytuj Link to post Share on other sites
raventes 13 Napisano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 (edytowane) Skanowałem kilkoma programami już zanim założyłem ten temat - czysto. Nie wiem co oznacza te zółte pole dotyczące informacji o dysku: http://wstaw.org/m/2015/12/25/Bez_nazwy_jpg_300x300_q85.jpg Skanowałem dysk w poszukiwaniu błędów w/w programem i też nic - wszystkie zielone. Edytowane 25 Grudnia 2015 przez raventes Cytuj Link to post Share on other sites
kml700 92 Napisano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2015 Masz problem z dyskiem . Kopiuj co ważniejsze dopóki nie padnie na amen . Cytuj Link to post Share on other sites
raventes 13 Napisano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 W akcie desperacji wlazłem w tryb awaryjny i o dziwo w tym trybie wszystko działa poprawnie, tzn mogę otworzyć dowolny folder / plik i co tam jeszcze mi się podoba. Po uruchomieniu w trybie normalnym - powtórka z rozrywki. Jakieś sugestie? Cytuj Link to post Share on other sites
artur04c 18 Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Napisano 25 grudzień 2015 - 20:55 Masz problem z dyskiem . Kopiuj co ważniejsze dopóki nie padnie na amen . No to jak było napisane dla spokoju skopiuj to co jest potrzebne Ja bym robił metodą prób i błędów po zrobieniu sobie kopi zapasowej otóż chodzi mi o to, żeby odinstalować ten dysk twardy i podłączyćgo pod inny port i go ponownie zainstalować, może zadziała, a jak nie zadziała podpiąć go pod innego kompa jeżeli będzie ok to format dysk systemowy bo coś jest z windą, pewnie jakiś wirus, albo uj wie jakie ujstrojstwo Ewentualnie możesz zresetować bios ale raczej nic to nie da, być może jakiegoś wirusa masz, albo po prostu dysk pada Edytowane 27 Grudnia 2015 przez artur04c Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.