tom223 21 Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Hejka Mam problem, a mianowicie chodzi o zwrot mojej myszki Razer Deathadder 2013 na gwarancję. Odkleiła mi się guma antypoślizgowa na prawej stronie myszki oraz scroll click czasami nie rejestruje. I tu moje pytanie, jako iż mam pierwszy raz do czynienia z zwrotem towaru, do kogo należy wysłać ową myszkę, czy do producenta czy sprzedawcy? Sprzedawcą jest Procpu.pl . Myszka oczywiście w orginalnym opakowaniu wraz z paragonem zakupu. Z tego co czytałem na stronie Razera to procpu.pl nie jest jego detalistą. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez tom223 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4845 Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Jedno kliknięcie na ich stronie: http://procpu.pl/_cms/view/6/reklamacje.html Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Do sprzedawcy z tytułu rękojmi Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.