Skocz do zawartości

STEAM - problem


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez mistrz,

Recommended Posts

Teraz całkiem znikł mój zakup i dostałem maila :

 

Wystąpił błąd podczas ostatniej transakcji na Steam.
Zapisaliśmy twój koszyk (wraz ze zniżkami) na 72 godz., spróbuj ponownie dokonać zakupu później.
Kliknij tutaj, aby zakupić ponownie. Ten koszyk wygaśnie za 20 Gru - 7:03 PST.

 

teraz to już nie wiem ,mam czekać po 72godz i próbować jeszcze raz czy po 20 grudnia ? ciekawe co z pieniędzmi bo piny są puste z paysafecard.

Link to post
Share on other sites

w jakim banku ?

Dostałem wiadomość jak podałem wyżej.Miałem w bibliotece steam zawartość do pobrania ale się nie pobrało po upływie 20min znikły mi : plik do pobrania który nie nastąpił i dowód zakupu na steam.Sprawdziłem paysafecard czy środki się wróciły a tu 0 na karcie.

 

Ten steam jest jakiś po*********y ,próbuje  zalogować sie na Steam Support to za każdym razem wyskakuje "Nie wprowadzono poprawnego kodu weryfikacyjnego z obrazka." a wpisuję za każdym razem poprawnie :[

Edytowane przez mistrz
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Potwierdzenie mam od strony Paysafecard.

 

Steam Support cały czas odrzuca kod weryfikacyjny.


Udało się nawiązać kontakt,teraz czekam na odp  ciekawe jak długo będe czekał mam nadzieję że dadzą mi to za co zapłaciłem.


Potwierdzenie mam od strony Paysafecard.

 

Steam Support cały czas odrzuca kod weryfikacyjny.


Udało się nawiązać kontakt

Problem rozwiązany dodatek znalazł się w bibliotece

Edytowane przez mistrz
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...