bbk095 0 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Witam! Wiem, że ten temat był już poruszany, ale nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania. Otóż podczas gier występuje jakby późne doczytywanie tekstur, mianowicie podchodzę bliżej a nagle pojawia się krzak, kamień itp. albo niektóre obiekty uszczególniają się dopiero gdy podejdę bliżej. Najbardziej odczuwam to w grach typu: Crysis, Gothic 4, Call of Juarez 2. A np. w Dirt2, NFS Shift, Call of Duty 4 w ogóle to nie występuje. Specyfikacja: Procesor: AMD PhenomII x4 955 BE 3,2ghz Grafika: GIGABYTE GeForce GTX460 1gb OC (ster. 260.99) RAM: Kingston HyperX 4gb (2x2gb) 1333mhz Płyta główna: Asus M4A88T-M HDD: 500gb 7200rpm Seagate (jednotalerzowy) Zasilacz: Modecom FEEL 2 500w (wiem że badziew ale to rzczej nie jego wina) Płyta główna ma wbudowaną grafikę Radeon HD 4250 więc próbowałem urochomić gry na niej (wczesniej wyciągając GTX-a) ale problem występował nadal więc to raczej nie wina grafiki. I raczej nie jest to wina sterowników. PS. Mam zainstalowane biblioteki DirectX 11. Z góry dziękuje. Link to post Share on other sites
matej 63 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Jeśli grasz w FullHD to może po prostu brakować karcie pamięci na tekstury :oops: Link to post Share on other sites
bbk095 0 Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Przy każdej rozdzielczości tak jest... Link to post Share on other sites
matej 63 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 No to ja nie mam więcej pomysłów co może być przyczyną Twojego problemu. PS Zmieniaj jak najszybciej zasilacz bo szkoda by było gdyby spalił Ci podzespoły Link to post Share on other sites
Rakoth 5 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Crysis ma swoje wymagania. Przeinstaluj go i zobacz jak będzie, jeśli problem nie ustąpi to będziemy szukać przyczyny. Mi też się zdawało że późno wszystko się wczytuje i po reinstalce Crysisa wszystko już ładnie chodziło. Nie wiem jak z resztą gier ale narazie spróbuj tego tylko z Crysisem. Link to post Share on other sites
bbk095 0 Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Nic nie daje Link to post Share on other sites
Rakoth 5 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 A zatem tak to działa. Pomyśl - gdyby Ci się te wszystkie obiekty i tekstury naraz pokazywały wszystkie to by karta nie wyrobiła. W grach, które bazują na słabszych silnikach graficznych nie jest to zauważalne bo mogą sobie pozwolić na większą ilość obiektów naraz ale w takim Crysisie na CryEngine 2 już tak nie mogli zrobić bo jeszcze przez następne 3 lata nikt by nie miał 30FPS. No i zmień jak najszybciej zasilacz. Link to post Share on other sites
bbk095 0 Napisano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 Z tym zasilaczem to wiem ze badziew. Crysis jeszcze w miare daje rade ale w Gothic 4 prawie nie da sie grac Link to post Share on other sites
grom99 0 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 Oooo ja też poruszyłem ten problem, u mnie to się dzieje przy Bad Company 2, Far Cry 2 a w takim Dirt 2 czy Grid to nie występuje, trochę to wkurza gdy te tekstury się tak wczytują bo to badziewnie wygląda i irytuje podczas grania, też nie wiem skąd to się bierze ;-/// Link to post Share on other sites
TEAM DRAGON 0 Napisano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 U mnie występuje ten sam problem najbardziej widoczny jest w grze assassin creed ,gta4 ogólnie we wszystkich grach z otwartym światem,próbowałem inną karte graficzną nic,kupiłem nowy dysk nic,może to wina systemu posiadam windows 7 64bit,a ty jaki system posiadasz? Link to post Share on other sites
midarktemp 6 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 bbk095 mam praktycznie identyczny komp jak twój i nie mam w żadnej z wymienionych przez Ciebie gier tego typu problemów wyjątkiem jest Crysis: Warhead który miał taki patent zaimplementowany przez samych twórców w ramach zwiększenia wydajności gry i krzaczki, patyki i inne pierdoły pojawiały się w odległości kilkunastu metrów od gracza co nie zmienia faktu, że coś u Ciebie musi być nie tak bo nie powinno być czegoś takiego w Call of Juarez 2 ;/ w Gothicu 3 tez nie miałem tego problemu ale grałem z community patch 1.7 zresztą Gothic 3 to syf optymalizacji więc nie kieruj się tą grą. grom99 tak samo gram w BC2 i FC2 i też nie miałem tych problemów Link to post Share on other sites
grom99 0 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 grom99 tak samo gram w BC2 i FC2 i też nie miałem tych problemów nie występuje u Ciebie coś takiego?? Link to post Share on other sites
TEAM DRAGON 0 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Może to wina windowsa? Link to post Share on other sites
Chudus 0 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Ludzie też mam podobnie a to nie jest po prostu taki distance view wbudowany ? Link to post Share on other sites
midarktemp 6 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 grom99 naprawdę ja czegoś takiego nie mam zaraz odpalę te misje z filiku dla pewności i dam znać Link to post Share on other sites
TEAM DRAGON 0 Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 midarktemp skończ pi*******ć ze u ciebie wszystko ładnie chodzi,może byś coś doradził baranie a jak nie to się nie udzielaj. Link to post Share on other sites
midarktemp 6 Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 TEAM DRAGON wyrażaj się bo nie jesteś ze swoimi ziomkami pod blokiem chlejąc piwko bo na klub/bar was nie stać co do tematu to byc mozę jest jakiś bug w BC2 po ostatnich patchach i dotyczy tylko singla... gram w multi cały czas nawet wczoraj sprawdzałem mapy i wszystko jest ok. W singlu natomiast rzeczywiście obojętnie jaką misje bym nie włączył obiekty wyskakują mi przed nostem dosłownie inna sprawa, że strzelając w niktóre budynki zamiast kurzy i efektów cząsteczkowych wyskakują mi jakieś "babole" czego wcześniej zdecydowanie nie było (kilka miechów temu bo gram tylko multi). Być może leży też wina po stronie karty graficznej lub sterowników bo masz taką samą jak ja, a wcześniej miałem GTX260 i na niej problemów nie miałem w singlu żadnych ;/ sprawdź czy multi Ci chodzi normalnie bo to najważniejsze. Link to post Share on other sites
Drapsik 0 Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 Witam też to mam to pojawiło ale nie od zakupu od razu tylko po roku. Mam coś takiego co na tych filmikach tyle ze więcej tego doczytywania tekstur . Mi się tak wydaje jakby coś blokowało pole widzenia. Takie coś jak na tych filmikach to jest wkurzające jak się gra. Wcześniej tego nie miałem. karta GTX 260 1gb (ster. 260.99) próbowałem na starych sterach to samo. Proszę o pomoc. Występuje to we wszystkich gra z grafiką 3D ale w jednych mniej to widać w innych bardzo wiele. BC 2 mam to na SP i na MP w codzie Black Ops tez to mam nie wspomnę o gta 4 tam to przeraża. Link to post Share on other sites
Eclip7e 4 Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 Witam też coś takiego mam na BFBC2, to zapewne wina patchów, ale moge sie mylić. Link to post Share on other sites
midarktemp 6 Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 No to skoro kilka osób napisało że wcześniej tego nie miało to najwyraźniej jednak jest to wina patchów ;/ może DICE chciało w ten sposób przyśpieszyć działanie gry cieszę się że u mnie w muliti to przynajmniej nie występuje Link to post Share on other sites
TEAM DRAGON 0 Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 Co wy za głupoty piszecie jaka wina patchy,odwalcie się już od tego BFBC2,autor tematu wyrażnie napisał że to występuje w większości gier.A ty kolego midarktemp przestań się już udzielać bo twoje posty nic nie wnoszą,zwykłe przechwałki i tyle.Może by spróbować sparawdzić kabel od monitora do karty oraz przejściówkę vga,trzeba próbować wszystkiego. Link to post Share on other sites
5k18a 0 Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 Przecież to jest najzwyklejsze zachowanie gier. Obiekty pojawiają się po dojściu do określonej odległości od obiektu i tyle. Taki mechanizm był zawsze tyczyło się to zamiany z uproszczonych na zaawansowane tekstury, zwiększaniu komplikacji siatki obiektu w miarę zmniejszania dystansu czy nowej jeszcze technologii teslacji, która ma za zadanie zwiększyć szczegółowość obiektu po zbliżeniu się do niego. Także skończcie już ten głupi temat. A na zamieszczonych filmikach na YT nie zauważyłem nic co można by uznać za niepokojące. Link to post Share on other sites
Drapsik 0 Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 Ale to wielu grach jest nie tylko bfbc2 to się zaczęło jak wporadzili to nowe filtrowanie tekstur. Wystepuje to w cod , gta , ac 2 itp Link to post Share on other sites
midarktemp 6 Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 TEAM DRAGON udzielać to lepiej ty się przestań bo poza narzekaniem na moje posty to kompletnie ty już nic nie wnosisz do tematu. Jest temat, niema rozwiązania problemu ale jest dyskusja która oooch straszne tobie przeszkadza nie chcesz dyskutować nie rób tego ale nie zabraniaj tego innym. Kolejny anonimowy troll który myśli że jest fajny Co do przechwałek to lol człowieku ogarnij się... wpierw pisałem, że u mnie niema takich problemów a mam kompa praktycznie identycznego jak założyciel tematu... później napisałem że sprawdzę BC2 w singlu i okazało się, że rzeczywiście obiekty doczytują mi się praktycznie przed samym nosem W SINGLU + mam jakieś babole graficzne zamiast efektów cząsteczkowych TEŻ W SINGLU a wcześniej tego nie było... niewiedziałem tego bo gram tylko w multiplayer od kilku miechów a singla przechodziłem dawno temu. Więc albo wina GTX 460 i sterów do niego albo co bardziej myślę jakiś efekt uboczny patchów które dotyczą multi. Co do innych gier problemów nie mam. Jak zazdrościsz ludziom sprzętów czy oryginalnych gier to TWÓJ problem i spadaj na onet.pl trolować z resztą rodzinki Link to post Share on other sites
Chudus 0 Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 popieram 5k18a w 100% Link to post Share on other sites
Recommended Posts