TWD77 7 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Cześć, zostałem poproszony o rozeznanie się nad telefonem dla dziewczynki w wieku pierwszej klasy gimnazjum. Zastosowania to: połączenia, smsy, trochę internetu i aparat, sporadycznie muzyka. Co możecie polecić? Z mojej strony na pewno chciałbym wybrać coś płynnego, żeby przez chociaż dwa lata nie było problemu, w ostateczności rodzice mogą powiększyć budżet. Zupełnie nie znam się nad low endami stąd pytanie do Was, będę wdzięczny za odpowiedź. Z tego co ja się rozeznałem i mi się spodobały to Lumia 640 Lumia 550 ale są jeszcze Meizu czy Motorola Moto G. Dziewczynka miała teraz coś od HTC, coś bardzo podobnego do wildfire s i była zadowolona, więc wymagań wielkich nie ma Oczywiście fajnie byłoby jakby nie przekroczać jakichś wielkich rozmiarów, małe ręce a i gdzie włoży później ten telefon... Dzięki Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Lumia 640 będzie świetna: -Dobry ekran i aparaty,bardzo dobra bateria,płynność działania,albo może lumia 735 mniejszy ekran,ale za to bardziej poręczna,lepsze aparaty i ekran OLED,troszkę gorsza bateria. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Adam1221 10 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Lumia lub Może Meizu M2 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Szczerze to nie widzę sensu kupowania droższego telefonu niż lumia 535. Do tych potrzeb będzie odpowiednia, a trochę grosza na czekoladę dla panny zostanie 735 też nie byłaby zła, jako że jest mniejsza, będzie wygodniejsza dla młodej osoby. A i selfie będą lepsze z przedniego aparatu. Edytowane 14 Grudnia 2015 przez Rica1 1 Cytuj Link to post Share on other sites