Szamot123 0 Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Witam także przechodzę do opisu problemu. operator PLUS, Od początku: W jednej chwili komórka sie wyłączyła, ok 10 minut trwało zanim ją włączyłem (wyjmowanie baterii itp itd) po którymś razie załapała. Od tego czasu wyskakiwał co jakiś czas (czasem raz na dwa dni, czasem 10 razy w ciągu 30 minut) niezależnie, okno: "nie wykryto karty SIM, w celu ponownego wykrycia uruchom urządzenie ponownie" po ponownym uruchomieniu było ok, tylko wtedy albo był spokój przez X czasu albo znowu wyskoczyła tabelka i problem sie powielał. Przywróciłem ustawienia fabryczne, wymieniłem kartę sim na nowy duplikat u operatora, jednak nic to nie dało. Zaniosłem komórkę do serwisu Samsunga po 14 dniach powiedzieli że problem był ze slotem karty SIM (wymienili jakąś tam podkładkę) oraz po ich testach komórka działa. Oddali mi komórkę "naprawioną". Włożyłem moją kartę sim i ku mojemu zdziwieniu nie wyskakuje błąd, tylko komórka nie chce złapać zasięgu, a jak złapie to przez 2-5 minut i na tym się kończy, oddałem do serwisu jeszcze raz oraz kupiłem jeszcze inny duplikat SIM. Serwis zadzwonił że przetestowali ponownie i żadnego błędu nie ma, a komórka jak nie łapie zasięgu na mojej karcie SIM tak nie łapie... Dodam tylko że inne karty w tym PLUS działają na tym telefonie, a moja karta działa na innych telefonach. Proszę o pomoc! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.