PrzemasK 1 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Witajcie. Znajoma posiada internet mobilny z T-Mobile. Korzystała z niego od dłuższego czasu, aż pewnego razu po włączeniu komputera internet nie zadziałał. Modem podłączony jest pod laptopa Acer 5741G (WIN 7 64 bit). Modem: MF195 Po podłączeniu modemu do USB, w ogóle nie jest wykrywany. Porty USBna pewno są sprawne ponieważ myszkę bezprzewodową i pendrive wykrywają od razu. Modem również wydaje się być sprawny. Po podłączeniu go do swojego komputera stacjonernego (WIN 7 64 bit) został wykryty bez problemu i instalator od razu wystartował. Nie wystartował i nie jest widoczny na laptopie z WIN 8.1, ale podejrzewam, że to wina tego, że z nim nie współpracuje (chyba, że się mylę). Nie pomogło przeinstalowanie sterowników. Zrobiłem nawet przywrócenie laptopa do ustawień fabrycznych z dysku Recovery, ponieważ znalazłem informację, że pewna osoba miała podobny problem w momencie kiedy Windows zainstalował aktualizacje i wyglądało na to, że któraś mogła spowodować ten problem. Niestety to też nie pomogło. Czy ktoś ma pomysł co by jeszcze innego można poczarować? Pozdrawiam serdecznie. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez PrzemasK Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.