Skocz do zawartości

Wygięta nowa płyta Z97-PRO GAMER


Recommended Posts

Cześć!

Otóż, w piątek przyszła mi paczka z paroma częściami, w tym płyta głowna Asus Z97-PRO GAMER, która po wypakowaniu okazała się dość wygięta, co pokazują zdjęcia (myśle ze jest dość widocznie).

Paczka szła z ProLine i była dodatkowo objęta "pakietem gwarancji" w który wchodzi również transport.

Na pudełku zero śladów jakiś wgnieceń, przedarć itp.

Wysłałem firmie mejla wraz z nagranym całym unboxingiem, co udowadnia że nie z mojej winy została płyta wygięta.

Pozdrawiam i proszę o poradę, czy to nie ma wpływu na prace komputera , czy dostanę nową itd. boję się że podczas montażu bardziej sie wygnie, bądź przegnie w drugą stronę i pęknie, albo będzie problem z uziemieniem.

http://zapodaj.net/4aed27b27c251.jpg.html

http://zapodaj.net/a626364447800.jpg.html

Link to post
Share on other sites

Sądzę , że działać to ona będzie . ale jest dosyć "poważnie" ugięta . Z 2 strony gwarancję masz ..... Trudno w 100% -jednoznacznie- coś doradzić.

 

Ja -jednak -odesłałbym ją na Twoim miejscu- bo to po jakimś czasie może spowodować niestandardowe problemy .... mogą wystąpić problemy ze ścieżkami ... choć nie muszą. Jak teraz wymienisz przynajmniej będziesz spał spokojnie , ta płyta do tanich nie należy.

 

A jak by to wyglądało jakbyś ja położył na stole i zrobił zdjęcie ? 

Edytowane przez GergG
Link to post
Share on other sites

jak jest coś nie tak masz prawo nie przyjąć paczki.

Kurier nie wyda Ci paczki dopóki nie podpiszesz odbioru. Natomiast jak najbardziej zaraz po odbiorze powinieneś przy kurierze sprawdzić sprzet i wtedy ewentualnie spisać protokół na którym kurier się podpisuje

 

Tak czy siak nie powinno być problemu z wymianą płyty i nawet nie ma co się zastanawiać wymieniaj

Link to post
Share on other sites

Nie miałem jak sprawdzić, babcia i tak się an tym nie zna jak odbierała więc to było niemożliwe, napisałem juz mejle  do nich wszystkich, czekam na odpowiedź ale raczej wyśle, o to zdjęcie jak leży ona na stole: http://zapodaj.net/e55dc27be5b28.jpg.html

troszkę się tym zdenerwowałem bo specialnie zapłaciłem z ziomeczkiem 19zł zeby było wszystko sztosik :/

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Wracam ponownie, otóż ProLine wysłał mi kuriera dnia 9.12 który w tym własnie dniu zabrał ode mnie paczkę z płytą. Do tej pory pisałem do nich juz kilka razy, dostałem odpowiedz tylko raz która nie wniosła nic nowego... (dot. szczegółowych informacji mojego zwrotu). Wysłałem mejle do wszystkich mejli kontaktowych jakie tylko sa na stronie z załącznikiem w postaci faktury. Nadal nie dostaję odpowiedzi, może to przez swięta czy nowy rok, ale nie wiem.

Co zrobić ? :)

Link to post
Share on other sites

Wracam ponownie, otóż ProLine wysłał mi kuriera dnia 9.12 który w tym własnie dniu zabrał ode mnie paczkę z płytą. Do tej pory pisałem do nich juz kilka razy, dostałem odpowiedz tylko raz która nie wniosła nic nowego... (dot. szczegółowych informacji mojego zwrotu). Wysłałem mejle do wszystkich mejli kontaktowych jakie tylko sa na stronie z załącznikiem w postaci faktury. Nadal nie dostaję odpowiedzi, może to przez swięta czy nowy rok, ale nie wiem.

Co zrobić ? :)

Dzwoń do nich, maja infolinie tak najszybciej sie coś dowiesz.

Link to post
Share on other sites

Ja zawsze kupuję podzespoły w sklepach gdzie mogę spokojnie oddać u siebie w mieście czyli Kraków.

 

Mam tu

 

Pcprojekt.pl - nie robią problemów. Zaletą jest to że mają wszystko od ręki.

 

Bitcomputer - większość podzespołów od reki.

 

Morele - faworyt, z gwarą nie robią problemów i że zwrotem nigdy nie miałem problemów.

 

X-KOM - faworyt to samo co morele, choć X-KOM nie zawsze jest tańszy.

 

Nigdy nie zamawiam dostawę kurierem, zawsze sprawdzamy w miarę możliwości przy odbiorze.

Edytowane przez droid
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Przekonasz się teraz sam jak potraktuje cię ta firma,i jak będą starali ci się wmówić że to twoja wina.

Po wyjściu ze sklepu przestajesz być klientem  tylko natrętem

Ale jeśli pracownicy i serwisanci są szkoleni żeby wszedzie wpisywać uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika,to nie ma co się dziwić

Miłych bojów, bo do takich dojdzie na pewno

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...