JumpHigh 2 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Cześć! Otóż, w piątek przyszła mi paczka z paroma częściami, w tym płyta głowna Asus Z97-PRO GAMER, która po wypakowaniu okazała się dość wygięta, co pokazują zdjęcia (myśle ze jest dość widocznie). Paczka szła z ProLine i była dodatkowo objęta "pakietem gwarancji" w który wchodzi również transport. Na pudełku zero śladów jakiś wgnieceń, przedarć itp. Wysłałem firmie mejla wraz z nagranym całym unboxingiem, co udowadnia że nie z mojej winy została płyta wygięta. Pozdrawiam i proszę o poradę, czy to nie ma wpływu na prace komputera , czy dostanę nową itd. boję się że podczas montażu bardziej sie wygnie, bądź przegnie w drugą stronę i pęknie, albo będzie problem z uziemieniem. http://zapodaj.net/4aed27b27c251.jpg.html http://zapodaj.net/a626364447800.jpg.html Cytuj Link to post Share on other sites
GergG 134 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 (edytowane) Sądzę , że działać to ona będzie . ale jest dosyć "poważnie" ugięta . Z 2 strony gwarancję masz ..... Trudno w 100% -jednoznacznie- coś doradzić. Ja -jednak -odesłałbym ją na Twoim miejscu- bo to po jakimś czasie może spowodować niestandardowe problemy .... mogą wystąpić problemy ze ścieżkami ... choć nie muszą. Jak teraz wymienisz przynajmniej będziesz spał spokojnie , ta płyta do tanich nie należy. A jak by to wyglądało jakbyś ja położył na stole i zrobił zdjęcie ? Edytowane 29 Listopada 2015 przez GergG Cytuj Link to post Share on other sites
bonnydirt 72 Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Odsyłajaj im tą kartę wada fabryczna mają dać nową bez dyskusji, polecam zawsze sprawdzic przy kurierze stan wizualny sprzętu jak jest coś nie tak masz prawo nie przyjąć paczki. Cytuj Link to post Share on other sites
adasiex 2 Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 jak jest coś nie tak masz prawo nie przyjąć paczki. Kurier nie wyda Ci paczki dopóki nie podpiszesz odbioru. Natomiast jak najbardziej zaraz po odbiorze powinieneś przy kurierze sprawdzić sprzet i wtedy ewentualnie spisać protokół na którym kurier się podpisuje Tak czy siak nie powinno być problemu z wymianą płyty i nawet nie ma co się zastanawiać wymieniaj Cytuj Link to post Share on other sites
JumpHigh 2 Napisano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Nie miałem jak sprawdzić, babcia i tak się an tym nie zna jak odbierała więc to było niemożliwe, napisałem juz mejle do nich wszystkich, czekam na odpowiedź ale raczej wyśle, o to zdjęcie jak leży ona na stole: http://zapodaj.net/e55dc27be5b28.jpg.html troszkę się tym zdenerwowałem bo specialnie zapłaciłem z ziomeczkiem 19zł zeby było wszystko sztosik Cytuj Link to post Share on other sites
JumpHigh 2 Napisano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Wracam ponownie, otóż ProLine wysłał mi kuriera dnia 9.12 który w tym własnie dniu zabrał ode mnie paczkę z płytą. Do tej pory pisałem do nich juz kilka razy, dostałem odpowiedz tylko raz która nie wniosła nic nowego... (dot. szczegółowych informacji mojego zwrotu). Wysłałem mejle do wszystkich mejli kontaktowych jakie tylko sa na stronie z załącznikiem w postaci faktury. Nadal nie dostaję odpowiedzi, może to przez swięta czy nowy rok, ale nie wiem. Co zrobić ? Cytuj Link to post Share on other sites
piotr7543 101 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Ja mam ową płytę kupioną w x-kom.pl w promocji z myszką Asusa, przyszła do mnie w idealnym stanie, prosta jak tafla szkła Cytuj Link to post Share on other sites
bonnydirt 72 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Wracam ponownie, otóż ProLine wysłał mi kuriera dnia 9.12 który w tym własnie dniu zabrał ode mnie paczkę z płytą. Do tej pory pisałem do nich juz kilka razy, dostałem odpowiedz tylko raz która nie wniosła nic nowego... (dot. szczegółowych informacji mojego zwrotu). Wysłałem mejle do wszystkich mejli kontaktowych jakie tylko sa na stronie z załącznikiem w postaci faktury. Nadal nie dostaję odpowiedzi, może to przez swięta czy nowy rok, ale nie wiem. Co zrobić ? Dzwoń do nich, maja infolinie tak najszybciej sie coś dowiesz. Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Ja omijam takie sklepy. Tylko morele albo X-KOM. Edytowane 2 Stycznia 2016 przez droid Cytuj Link to post Share on other sites
piotr7543 101 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 @up Święta racja ja swojego składałem w x-kom.pl i mogę z czystym sercem ich polecić Części przyszły w idealnym stanie a kompa sam złożyłem Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Ja zawsze kupuję podzespoły w sklepach gdzie mogę spokojnie oddać u siebie w mieście czyli Kraków. Mam tu Pcprojekt.pl - nie robią problemów. Zaletą jest to że mają wszystko od ręki. Bitcomputer - większość podzespołów od reki. Morele - faworyt, z gwarą nie robią problemów i że zwrotem nigdy nie miałem problemów. X-KOM - faworyt to samo co morele, choć X-KOM nie zawsze jest tańszy. Nigdy nie zamawiam dostawę kurierem, zawsze sprawdzamy w miarę możliwości przy odbiorze. Edytowane 3 Stycznia 2016 przez droid 1 Cytuj Link to post Share on other sites
palamander 5 Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 Przekonasz się teraz sam jak potraktuje cię ta firma,i jak będą starali ci się wmówić że to twoja wina. Po wyjściu ze sklepu przestajesz być klientem tylko natrętem Ale jeśli pracownicy i serwisanci są szkoleni żeby wszedzie wpisywać uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika,to nie ma co się dziwić Miłych bojów, bo do takich dojdzie na pewno Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.