bartlomiejf 1 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Witam, planuję zakup paru części z tego sklepu, lecz niestety nikt nie odpowiada na telefony. Czy ktoś ma jakieś informacje bieżące na temat tego sklepu z Gdańska, czy jeszcze on prosperuje? Gdybym miał bliżej do nich, to wybrałbym się osobiście, lecz nie po drodze mi ~580km. Z góry dziękuję za pomoc Dane KontaktoweSklep: AudioComp24.pl AudioComp24.pl ul. Wały Piastowskie 1 lok. 150880-855 Gdańsk kom. +48 792 448 895+48 58 783 49 06+48 58 728 21 40 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Jak nie odbierają telefonu to radzę olać.... Cytuj Link to post Share on other sites
bartlomiejf 1 Napisano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Brak informacji o podmiocie prowadzącym sklepie (NIP, REGON). Adres internetowy przypisany do podmiotu prowadzącego biura wirtualne o nazwijmy to oględnie - mięsnej reputacji. Brak jakiejkolwiek sprzedaży stacjonarnej (podawany adres to klatka w biurowcu). Ja z kolei nie polecam sklepu audioComp24 , ten to mi zagroził że nie odda pieniędzy jeszcze przed otrzymaniem towaru kiedy przesyłka przekroczyła 7 dni , opryckliwa obsługa sklep w gdańsku . na prawdę nie polecam wykop.pl Wojtek-16 dni temu0 Ostrzegam !!! Audiocomp24.pl działa jako oddział firmy amerykańskiej w Polsce. Jak zarejestrować taka firmę w stanie WY-USA można sprawdzić w internecie ( praktycznie nie płacisz tam żadnych podatków a spory klient może załatwiać przed stanowym sądem ). Nie podają polskiego KRS i NIP-u. Telefony gdańskie są przekierowane. Siedziba to wynajęty lokal w biurowcu. FV wystawiają przez firmę z USA z VAT=0% co powoduje że kupująca w Polsce firma musi ten VAT zapłacić ( o tyle wzrasta koszt zakupu ). Nie wiadomo co z cłem i akcyzą ! Towar o którym ja wiem wyszedł z Polski i do niej wrócił - taki sposób na zwrot VAT-u. Magazyn z którego wysyłają wygląda na adres słup. Pozdrawiam Wojtek Cytuj Link to post Share on other sites
gmarkow 1 Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 UWAGA! Sklep naciągaczy, którzy za pośrednictwem sklepów etanto.pl, fleszpix.pl, elektrohouse.pl i pewnie wielu innych okradli całą masę ludzi. Ja zostałem oszukany przez sklep fleszpix.pl. Skusiła mnie niższa cena i bezmyślnie wyłączyłem swoją czujność. Sklep audiocomp24.pl utworzony został przez firmę TEDAN LLC zarejestrowaną w Cheyenne w stanie Wyoming, identycznie jak w przypadku wcześniejszych sklepów (inne były tylko nazwy firm). Brak oficjalnej działalności w Polsce (brak NIP, REGON i wpisu do KRS) uniemożliwia Rzecznikowi Konsumentów podjęcie jakichkolwiek działań, a organom ścigania mocno utrudnia pracę. Schemat działania zawsze ten sam: na początku same pozytywne opinie (pisane głównie przez sam sklep) zamieszczone na Opineo.pl i Skąpiec.pl (jedna i ta sama firma), pewna ilość klientów, którzy rzeczywiście dostają zamówiony towar, a po pewnym czasie brak realizacji zamówień, zero kontaktu telefonicznego i mailowego oraz cała rzesza okradzionych klientów. Radzę unikać tego sklepu jak ognia! 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tommson001 1 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 "SKLEP" ostrzegam. Odzyskałem pieniądze TYLKO dzięki "integratorowi" płatności. Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile, wpłacasz i czekasz. Ja czekałem kilka tygodni. W końcu po reakcji integratora dostałem przelew zwrotny. Dlaczego - pewnie bez "integratora" nie podziałają. Po tygodniach kłamstw i zarzutów , że w ogóle pytam się o moje pieniądze dowiedziałem się, że to płatność nie doszła - wcześniej były bajki o kurierze, który rozbił sprzęt. Uważajcie a jak już wtopicie, to oby przez integratora - jego działanie jest skuteczne - ja dzwoniłem do "sklepu" prze 4 tygodnie i nic nie zdziałałem. Integrator w ciągu kilku godzin to załatwił. Polecam więc - jakby był problem - telefon do integratora i podanie numeru transakcji. Ostrzegam i bardzo odradzam. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ulrich 0 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Przyłączam się do ostrzeżeń odnośnie tego sklepu. Mydlenie oczu, wymyślanie bajek co to się nie wydarzyło z zakupionym towarem. Nie dostałem ani sprzętu, ani zwrotu pieniędzy. Uważajcie, szkoda nerwów. Cytuj Link to post Share on other sites
ad.jo.piet 1 Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Witam wszystkich, dołączam się do osób zaniepokojonych działalnością audiocomp24.pl. 10 grudnia razem z małżonką dokonaliśmy zakupu lustrzanki canona, był to dzień kiedy otrzymaliśmy jedyny jak do tej pory mail od firmy potwierdzający realizację zamówienia. Telefonicznie umówiliśmy się z panem z obsługi, że aparat na pewno zostanie dostarczony po tygodniu. Oczywiście po siedmiu dniach roboczych towaru nie było, także żadnej informacji ze strony sklepu o zaistniałych okolicznościach. Po wielogodzinnych zmaganiach z połączeniem się z kimkolwiek ze sklepu, pan który już wcześniej raczył odebrać od nas telefon stwierdził, że nic nie wie na na temat tego, co sie obecnie dzieje z przesyłką. Na pytanie o możliwość otrzymania jakichś informacji o kurierze, dacie wysłania, itd. poprosił aby w tym celu zatelefonować jutro (18.12). Rano, gdy odebrał, powiedział że za dwie godziny otrzymamy informację co się dzieje z przesyłką. Jak wiadomo informacji tej nie dostaliśmy. Postanowiliśmy, że pójdziemy do siedziby firmy porozmawiać bezpośrednio, mimo, że pan z firmy odradzał spotkania, gdyż "to mogło by być złym doświadczeniem dla nas" (cokolwiek to miało oznaczać). Po dotarciu na miejsce okazało się, że firma działa wyłącznie w internecie, a biuro które tam się znajduje obsługuje wiele internetowych firm. Nie pozostawało nic innego jak zatelefonować do firmy. Po kilku próbach skontaktowania się, odebrał ten sam pan. Przedstawiliśmy mu rzeczowo czego dowiedzieliśmy się i, że z racji niepokojącej sytuacji i nie wywiązania się z umowy, tj. nie dostarczenia sprzętu na czas żądamy zwrotu pieniędzy. Pan chyba mocno zdziwił się z naszego zaangażowania, bo nie spodziewał się że pofatygujemy się zajrzeć do biura. W każdym razie, Pan stwierdził, że zwrotu nie otrzymamy bo paczka jest już w drodze, i przeprasza bardzo za niepokój, ale po prostu kurier ma obsuwę. Poinformował nas, że informacje o kurierze otrzymamy jeszcze dzisiaj (18.12) wieczorem. Wiadomo, nic nie otrzymaliśmy do tej pory. Jestem przerażony poziomem obsługi i z dnia na dzień rosną moje obawy co do otrzymania sprzętu lub pieniędzy. Najgorsze jest to, że przez tę amatorską dezinformację prawdopodobnie nie spotkamy się z rodziną na świętach. Mam jeszcze iskrę nadziei, że może faktycznie aparat przyjdzie w przeciągu trzech dni następnego tygodnia. Gdy dowiem się czegoś więcej, dam o tym szybko znać. Na razie czekamy. Pozdrawiam. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.