Skocz do zawartości

Podkreceni Intel Core i5 760


Recommended Posts

Siemka.Zastanawiam sie nad podkreceniem swojego procesora (Intel Core i5 760).Jestem nowicjuszem i dlatego prosze o rade.Jak powieniem go podkrecic, jakim programem i ogolnie wszystkie parametry podkrecenia.Do jakich osiagów moge spokojnie podkrecac i jak ma wygladac napiecie przy takim taktowaniu itp.Dziekuje za pomoc.POZDRAWIAM

Link to post
Share on other sites

to o oc nie ma co myslec zabardzo.

Jakie masz teraz temperatury? mysle ze tak 3,4-3,5 na boxie idzie robic - do testow i 4ghz robilem i proc dalej zyje.

Jaka masz plytke?

jak masz asusa to nawet turboEVo odpal i podkreci ci troche, jak nie chcesz sie w biosie bawic.

Link to post
Share on other sites

No tak, ale mi nie chodzi o jakies ekstremalne.Tylko, zeby wyrownac ta roznice pomiedzy prockiem a karta graficzna (Gigabyte HD 5870 SOC).Wydaje mi sie ze karte spowalnia troche procek :o, dlatego moja chcec podkrecenia go.Plyta glowna ASUS P7P55D.Mam ten programik, ale wydaje mi sie ze on nic nie pomaga.Myslalem nad podrkeceniem do 3.2 GHz max.

Link to post
Share on other sites

Moge wybrac 3 tryby podkrecnia :

-Performance

-Superior

-Ultimate

Ja biore Ultimate.Nie rozumiem tylko co znaczy superior :o.Dobra podkrecilem, ale wyswietlilo mi sie że z chyba 133 MHz do 140 MHz.Nie wydaje mi sie zeby to chodzilo o procka :P.A moze co o tym sadzicie?

PS:Jak sprawdzic taktowanie procesora w danym momencie?.Jakis programik? :sciana:

Link to post
Share on other sites

Jej, napisalem cpu-z

140*21 = twoje taktowanie czyli 2940, ale gdy trzeba mnoznik zwieksza sie do 22(jesli obciazone sa wszystkie rdzenie) to daje 3,1ghz, jak obciazony jest tylko 1 rdzen to jeszcze wyzej jest podkrecony.

Radze zapoznac sie z tematem oc tych procesorow.

Link to post
Share on other sites

cpu-z occt real temp /cpuspeed pro ten jest spox :ciekawy: /

........... ze 133 do 140 to nie ma duzej roznicy jak z syrenki do malucha