Skocz do zawartości

Ubisoft: Microsoft i Sony naciskają na 30 kl./s na PC


Recommended Posts

Nieważne, że jest to z innego serwisu i wisi mi to tak naprawdę, że b.pl boi się konkurencji.

Ważniejsze jest to, co za bezczelność nawet od tych z gier teraz ci pokazują.

Artykuł z 2014 roku, ale widać, dzięki komu gry na najlepszych kartach chodzą w porywach 30-40 i nie ma tu kogo bronić, bo to nie są święte krowy.

 

 

http://pclab.pl/news60094.html

 

Widać to choćby po najnowszym syndicate czy tamtym unity, czy innych tytułach, których nie będę wymieniał, bo chyba wszyscy zdajemy sobie sprawę z ich zagrań, przez które już dawno powinni zbankrutować...

Edytowane przez Badder
Link to post
Share on other sites

Czy ja wiem? Gdyby tak było, że nie opłaca się wydawać na pc to by wcale nie wydawali, ale jednak nie mogą i te korpo muszą je zmuszać, więc jednak nie bardzo. I to kolejny powód jest po co w ogóle kupować kompy z myślą o graniu, skoro chamsko robią, aby jak najgorzej chodziły. Np. jakby tego nie robili to spokojnie pewnie byś pograł na kompie w 4k w 100 klatkach, ale warunek jest taki, że musieliby chcieć. A wiadomo jak jest. Ktoś myśli o 4K, bo niby czemu nie, a tu robią takiego wała. No to nie ma tu o czym gadać.

 

A najlepsze jest to, że wcale wielkiej krytyki nie było z tego powodu WTF?! No to nie mam pytań, widząc na ile rynek im pozwala.

Link to post
Share on other sites

Na obecnej generacji konsol nie ma żadnego piractwa.

 

Rynek wygląda jak wygląda bo z wiadomych przyczyn zysk jest większy na konsolach, więc inwestuje się tam gdzie przychody są większe - to normalne. A jeśli chodzi o PC, rynek części musi się kręcić, więc zaniżają itd. tylko po to, żeby kupić nowe drogie graty. Z dwojga złego wolę konsole.

Link to post
Share on other sites

Ja zawsze będę wolał PC ponieważ: co bym nie zrobił i jakkolwiek optymalizacja danej gry nie będzie skopana z punktu widzenia PC to i tak jestem w stanie na lepszej jakości w 1080p osiągnąc stałe 30 fps blokując je albo w grze albo programem, czyli prześcignąć standard konsoli, a wielu ludzi uważa że jak jakaś gra nie działa na PC w stałych 60 fps to już jest do du*y i gorsza od konsoli na której gra działa w 30 fps. Tak było z batmanem, konsolowcy się śmiali że mamy dropy z 60 do 40 fps a sami uwielbiali swoją wersje 30 fps, przecież każdy z nas PC-towców mógł zablokować 30 klatek i grać w lepszej jakości niż ta z konsol, problem polega na tym że PC przyzwyczaił nas do znacznie wyższych standardów i jakości oferowanej rozgrywki i nie traktujemy obu wersji gier sprawiedliwie.

Na PC 30 klatek to skandal, na konsoli to pełen płyn a dropy dla nich to 15-20 klatek. Na PC 720p to skandal na konsoli norma, na PC mediumy to skandal na konsoli norma i tak dalej i tak dalej. Ja patrząc czysto logicznie na obie platformy uważam że PC jest lepszy bo najwyżej zmniejszę detale i przyblokuje fps czyli zbliżę się do poziomu konsoli, ale przeważnie będę grał w dużo lepszej jakości i w 2x wyższym framerate, mając nawet średni komputer nie ma takiej możliwości by jakakolwiek gra na konsoli wyglądała lepiej i chodziła szybciej chyba że za sprawą polityki dewelopera jak przy okazji PES-a.

I co, kupię konsole mam pudełeczko z napisem do grania i nie muszę w tym dłubać i tylko ten fakt ma powodować że nagle 30 fps przestaje mnie wkurzać bo tak ma być? Że downscalowanie rozdzielczości to już nie obniżanie jakości? Że pecetowe mediumy są spoko? Wielu tak sobie tłumaczy bo skoro tak wyszła gra na konsoli i nie ma detali do zabawy w menu to tak ma być i jest super, a ja widzę realnie jak te gry są zdowngradeowane by chodziły na konsoli i wole sobie na PC podłubać w detalach, tak grę dostosować by mi pod nieco leciwy już komp pasowały i grać

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...