Goliathus 0 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Objaw: Przy korzystaniu głównie z przeglądarek internetowych częsty objaw: Freeze ekranu na ~5sek -> czarny ekran ~3 sek -> sterownik ekranu nvidia przestał działać. 1.Konfiguracja komputera: (Płyta – Asrock P67 Pro 3, Zasilacz – XFX pro 550W, Intel Core i5-2500k (@4,5) 16GB DDR 3 Kingston, GIGABYTE GeForce GTX 760, Dysk SSD Samsung 830+ SAMSUNG HD103SJ 2.System operacyjny: Windows 10 Pro x64 3.Zmiany wprowadzone w systemie i sprzęcie przed wystąpieniem kłopotów: problem występował i na 8 i na 8.1 i na 10. 4.Używany program antywirusowy: Eset endpoint security 6.0 5.Wykonane czynności w celu naprawy problemu: Odinstalowanie sterowników, ponowne zainstalowanie (najnowsze) przy czym zainstalowanie tylko sterownika i physx, bez reszty, przeczyszenie rejestru ccleanerem, update nowego systemu (win 10), update eseta z 5 do 6tki 6.Informacje dodatkowe: W99,9% problem pojawia się w trakcie korzystania z przeglądarek internetowych (myślałem, że to kwestia chrome, ale na edge jest to samo). W trakcie gry (wiedźmin 3) pojawił się może jeden raz. Ostatnio jednak problem mocno się nasilił dlatego pisze. Z góry dziękuje za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
oldgraymer 1 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Mam to samo od 3 aktualizacji ostatnie sprawne sterowniki na 8.1 były 358.87. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 (edytowane) Miałem z tą kartą to samo na 8,1.Udało mi się to "naprawić" przez zmianę wartości w rejestrze (zwiększenie jej). To było już sporo czasu temu i naprawdę nie pamiętam dokładnie.Popatrzę jak wtedy w necie,może trafię to dam znać.... edit: Jeszcze do autora pytanie.Czy aktualizowałeś bios,chipset i inne sterowniki do płyty głównej pod dziesiątkę? Edytowane 20 Listopada 2015 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
Goliathus 0 Napisano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Będę szalenie wdzięczny jeżeli udałoby Ci się znaleźć. Nie było nic aktualizowane Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/2665946- zastosuj metodę 1. Nie patrz,że to dla win7 bo ja to robiłem w 8,1 i pomogło. A te sterowniki i ich aktualizacja pod dziesiątkę też jest bardzo ważna.Ich brak może powodować różne ,dziwne zachowania komputera... http://www.asrock.com/mb/Intel/P67%20Pro3/index.pl.asp?cat=Download - tutaj je znajdziesz. Zainstaluj je zanim zastosujesz metodę,którą podałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie Goliathus 0 Napisano 20 Listopada 2015 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Ok, wszystko zrobione. Zobaczymy jak się będzie sprawował. Dzięki za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.