Skocz do zawartości

Komputer dla grafika, architekta za 7500 zł


Recommended Posts

Witam, chce złożyć komputer stacjonarny z monitorem do 7500 zł. Jestem architektem i grafikiem, także komputer służyć będzie głównie do pracy w takich programach jak: photoshop, autocad, illustrator, indesign, 3d max studio, revit, sketchup, rhinoceros 3D, adobe premiere, adobe after effects itd.

 

Zależy mi na mocnym i szybkim komputerze, który nie będzie głośno pracował, z dużym dyskiem oraz odpowiednim do pracy architekta/grafika monitorem, o przekątnej odpowiedniej do pracy przy biurku, z odległości mniej więcej o 0,5m.

 

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

 

 

  • Zastosowanie komputera :
  • Maksymalna kwota :
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? :
  • Których części potrzebuję :
  • Czy będę podkręcać sprzęt? :
  • Rozdzielczość mojego monitora i model :
  • Specjalne wymagania :
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :
  • Własna propozycja zestawu :
  • Inne :

 

 

Link to post
Share on other sites

  • Zastosowanie komputera : Praca architekta i grafika

  • Maksymalna kwota : 7500 zł

Kiedy zamierzam kupić komputer? : Teraz

Których części potrzebuję : Wszystkich

Czy będę podkręcać sprzęt? Niekoniecznie

Rozdzielczość mojego monitora i model : 1680x1050, Samsung 206BW 20 cali

Specjalne wymagania Komputer do pracy w programach jak photoshop, autocad, illustrator, indesign, 3d max studio, revit, sketchup, rhinoceros 3D, adobe premiere, adobe after effects itd. Mocny i szybki komputer, który nie będzie głośno pracował, z dużym dyskiem oraz odpowiednim do pracy architekta/grafika monitorem, o przekątnej do pracy przy biurku, z odległości mniej więcej o 0,5 m.

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : Brak

Własna propozycja zestawu : Brak

Inne : Brak

Link to post
Share on other sites