ratmed0000 19 Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Ok 3 miesiące temu po reklamacji Lenovo y70-70 zakupiłem dell 5558 >Zakup tego modelu był podyktowany tym iż miał on domową naprawę. Po ok 1 miesiąca od zakupu dell potrafił się wyłączyć bez powodu np przy podłączeniu laptopa do ładowania nawet jeżeli miał jeszcze sporo naładowanej baterii,lub wyłączył się gdy już naładowałem go do 100% po wyciągnięciu wtyczki z laptopa. Po ok 2 miesiącach od zakupu laptop potrafił się wyłączyć nawet po wciśnięciu guzika/funkcji rozjaśniania/ściemniania ekranu. Pojawiły się też inne problemy dotyczące wifi,karty graficznej brak możliwości wgrania sterowników powielane licznymi błędami. Problem źle działającym gładzikiem. Ale mając domową naprawę dzwonię na infolinię opisuję problem itp itd okazało się ze nie naprawią mi laptopa w domu bo nie wiedzą co mu jest i jednie co mogą mi zaproponować to serwis door to door. Wymieniając swoje poglądy z różnymi konsultantami w końcu wywalczyłem domową naprawę ale pan konsultant był ta tyle złośliwy że chciał wymieniać mi części które nie są związane z problemem tylko po to abym borykał się dłużej z nimi dłużej bo odmówiłem serwisu door to door a nalegałem na domową naprawę. Po 2 miesiącach telefonów co tydzień w końcu wywalczyłem domową naprawę która nie jest następnego dnia roboczego jak stanowi reklama .Moja nastąpiła 4 dnia bo części podobno szły aż z Danii. Szkoda tylko ze na pudełkach z częściami list przewozowy był jeden i to z Katowic!!! Ale ok. Przyjechał Pan wymienił mi płytę głowną(procesor+grafika),palmrest(płytkę dotykową),dvd,wifi .2 godziny rozkręcania i mam prawie w 90% nowy komputer,i działa tylko trochę wolniej.... Po 15 min po odjechaniu serwisanta szok ,niedowierzanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dostałem nową płytę z procesorem i3-4005u i hd4400 a miałem i5-5200u i hd5000?!?!?! Dziękuję dell za gorsze części i za to że mój laptop jest tańszy o 600 zł ze względu na różnicę w podzespołach. Zadzwoniłem do techika ...fakt pomylili się.Ale wielce nie przepraszali chcą dalej naprawiać,ale mam jeszcze poczekać na decyzję jakiegoś kierownika w mojej sprawie. Dzień po naprawie laptop przy rozjaśnianiu potrafi nadal wyłączyć się................................. Jaka jest jakość dzisiejszych laptopów ?jaka jest jakość serwisu? co kupić by nie stracić?trzeba aż tak o wszystko prosić? BRAK SŁÓW oceńcie sami!!!! https://www.youtube.com/watch?v=mNCyq7yugAg 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Marceli99 10 Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 A ja właśnie chciałem jutro kupić alienware 13 cóż... chyba jednak zostanę przy jabłku. Cytuj Link to post Share on other sites
alister 0 Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 No i filozoficzne pytanie z wiecu wyborczego - Jak tu żyć ….panie premierze, jest w naszym kraju coraz bardzkiej uniwersalne niż bigos i 50tka czystej na stole. Cóż Gaduła po własnych doświadczeniach z wszelkiej maści serwisami wypadało by ci tylko życzyć dużo zdrowia dla dalszej współpracy z „specjalistami Dell” Piszesz również że miałeś reklamacje Lenovo y70-70, powiedz jak tam wyglądał serwis ,wygląda na to ze również mam problem z tym modelem (gtx860m przestała działać) i nie wiem czego się po nich spodziewać Lenovo y70 -problemy -naprawa -wymiana sprzętu -zwrot pieniędzy -czy lepiej od razu szykować do rzecznika konsumenta i sądu . Powiedz co po nich można się spodziewać Tak na uboczu cały wątek na stronie to kolejna przykra refleksja nad podejściem koncernów i IT do naszego kraju i konsumenta ,takie standardy na zachodzie z -pisze z własnego doświadczenia- rzecz nie do nie pomyślenia ..albo co najmniej prawnika Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Lenovo serwisuje swoje laptopy w Niemczech w ESSEN przez firmę Medion ja czekałem na całość realizacji ponad 17dni laptop wrócił nie naprawiony dodatkowo wymienioną mi matrycę z martwymi pixelami. Reklamacje zgłoś w sklepie w którym kupiłeś nie dzwoń na infolinię skorzystaj z rękojmi.Nie kozystaj z gwarancji brak zapisu kiedy naprawią laptop ,infolinia to kpina! Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 To znowu Ty? Nie no, naprawdę masz pecha.. Współczuję. Bardzo dobrze że wszystko opisujesz. Są to ważne informacje, które na 100% przydadzą się innym. Z tą wymianą płyty to... szkoda słów. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Na chwilę obecną laptop potrafi wyłączyć się już bez powodu,zaś ich program testujący w Bios wykazuje Error Dzwoniąc do dell infolinia (aktualnie) twierdzą iż nie odpowiadają za serwis zewnętrzny,twierdzą iż mam napisać reklamację do centrali ?zaraz okazuje się iż mam zrobić co innego a zraz okazuje się iż kolega który w piątek ze mną rozmawiał nic nie zanotował i wszystko trzeba powtarzać im od nowa. Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 A nie możesz zażądać zwrotu pieniędzy? Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 Żądać można wszystko ,sklep oddał kasę. Pytanie co kupic szukam teraz używanego dell 15r lub 3340 lub 3330 lub cos do 1300zl Żądać można wszystko ,sklep oddał kasę. Pytanie co kupic szukam teraz używanego dell 15r lub 3340 lub 3330 lub cos do 1300zl Żądać można wszystko ,sklep oddał kasę. Pytanie co kupic szukam teraz używanego dell 15r lub 3340 lub 3330 lub cos do 1300zl Żądać można wszystko ,sklep oddał kasę. Pytanie co kupic szukam teraz używanego dell 15r lub 3340 lub 3330 lub cos do 1300zl Cytuj Link to post Share on other sites
alister 0 Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 Niefart całkowity z tym dellem. -może faktycznie jakich archiwalny egzemplaz byłby na miejscu. te starsze modele w średniej i górnej półki trzymają się naprawdę dobrze Co do Lenovo y70 to uważam -mówiąc oczywiście w swoim imieniu- ten model za jeden z bardziej udanych. Co do usług serwisu Lenovo to 100% kpina -szkoda słów Problem Lenovo Y70-70 udało się rozwiązać bez udziału serwisu, -piszę do wszystkich potencjalnych jego użytkowników- Resetowanie komputera oraz pojawiający się niebieski ekran z 0x0000016 po odpaleniu wymagających graficznie aplikacji, powoduje karta GTX 860M. Wina leżu tu po całej ostatniej serii sterowników nvidia. Dla prawidłowej pracy należy odinstalować nowe sterowniki i zastąpić je archiwalnym 355.98-notebook-win8-win7-64bit-international-whql .....no i czekać to "może" coś z tym zrobią Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 Co do Lenovo y70 to uważam -mówiąc oczywiście w swoim imieniu- ten model za jeden z bardziej udanych. Odsetek wadliwych sztuk jest całkiem spory. Pomijając jakość wykonania (która najniższa nie jest oczywiście) i serwis, to model udany. Cytuj Link to post Share on other sites
tomaszzegar123 4 Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 Jak ktoś pyta o Lenovo, to proszę spojrzeć tutaj: http://www.dobreprogramy.pl/Aestumatio/Serwis-LenovoMedion-koszmar-pechowego-uzytkownika.,58053.html To mój wpis na blogu, byłem bez kompa ok. 2 miesiące. To nie wszystko. Poniżej są komentarze ludzi, którzy mieli swoje przygody z marką Lenovo. W google można wpisać dwa słowa: Lenovo + serwis. To, co można znaleźć, przyprawia o bezsenność i koszmary. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.