ArioX 518 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Hej, BARDZO potrzebuję waszej pomocy. Nie mieszkam w Polsce, ale teraz będę z powodów zdrowotnych musiał zjechać na któryś miesiąc do Polski i w związku z tym mam problem jaką sieć wybrać. Napiszę czego potrzebuję, może będziecie mi w stanie pomóc. - nie chcę abonamentu (a jeśli to tylko taki do max 6 miesiecy) - tanie rozmowy (lub darmowe pakiety rozmów) za granicę!!! - 3gb internetu lub więcej - mam już telefon więc oferta bez telefonu - jak najwięcej minut po Polsce za darmo do wszystkich sieci (może być w postaci pakietu) - darmowe SMSy w Polsce i najlepiej też za granicę (lub powyżej 500) - może być jako pakiet Zapłacę ile trzeba za to bo to muszę mieć i tyle - po prostu chciałem wiedzieć ile mnie to wyniesie najtaniej. Nie znam się na polskich sieciach bo w już w Polsce nie mieszkam dobre 12 lat. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
Tankersss 398 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Jeżeli w samej polsce to Virgin mobile na kartę za 29pln/miesiąc masz nielimitowane sms+rozmowy do wszystkich i 5GB internetu. Co do opłat zagranicznych to nie wiem jakie są. Cytuj Link to post Share on other sites
ArioX 518 Napisano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Lycamobile Polska znalazłem i mają pakiet za 35zł z 300min w PL i za granicę i 5gb internetu i 200 SMSów... Ale co to jest w ogóle za sieć? Gdzieś ich reklamę widziałem w gazecie ale nie znam nikogo kto by to miał. Cytuj Link to post Share on other sites