ruseus 567 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Cześć. Ostatnio skończył mi się abonament, więc przeniosłem się do virgin Mobile i mam pakiet za 29zl z 5gb internetu LTE. Ten LTE to śmiech na sali w virgin. Ale do tego doszła ostatnio taka sytuacja. Wczesniej miałem 1,5gb internetu i mi jako tako na styk starczało, teraz został mi jeden dzień do końca miesiąca rozliczeniowego, i okazuje się że lekką ręką, użytkując tak jak zwykle, zużyłem 4,5 GB. No nie wierzę w to po prostu. Albo sobie lecą w kulki i każdy Mb liczą x2, albo mnie robią w konia. Zatem czy możecie polecić jakiś program do rejestracji zużycia pakietu internetowego? Chciałbym porównać zużycie według Virgin a według innego programu. Mój telefon to iPhone 6. Dzięki za pomoc, Pozdrawiam w ten rześki dzień! Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Data widget,dataman next/pro Cytuj Link to post Share on other sites
hitmanbz 74 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Jestem w Virgin Mobile i nie narzekam . W danych komórkowych w moim LG G3 ustawiłem ograniczenie + ostrzeżenie i nie narzekam . Na danych nie kroją . Cytuj Link to post Share on other sites
dawid0032 746 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Odpalasz filmiki na youtubie albo na czymś innym? Też sie kiedyś zdziwiłem jak mi 500mb zostało a sie okazało że jak udostępniłem internet dziewczynie to odpaliła kilka filmików na youtube w full hd. Oprócz tego mi się jeszcze żadna sytuacja nie zdarzyła żeby więcej wzięło Też mam virgin i nue narzekam. Mieszkam na wsi a LTE mam wszędzie. Zasięg lepszy znacznie niż orange którego miałem. Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 U mnie dane bardzo wolno schodzą. Jak byłem w orange gdzie kasowali za każde rozpoczęte 100kb to szybko ubywało. Może aktualizowałeś aplikacje albo coś. Cytuj Link to post Share on other sites
ruseus 567 Napisano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2015 No cóż. Filmików na yt nie oglądam, a jeśli juz to w domu, gdzie mam wifi. Używam internetu głownie do messengera(za który podobno nie naliczają danych), facebooka, instagrama, Spotify (mam premium, wiec moja muzyka jest dostępna offline), i inne duperele które nie zżerają za duzo internetu? Wkoncu jakoś do tej pory mi wystarczało 1,5GB. A co do zasięgu, Praga Południe, Warszawa, 2 kreski LTE. Albo ja mam trefny virgin jakiś albo mówimy o dwóch rożnych operatorach. @Deusjarek dzięki! Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Napisz do nich albo sprawdź sobie biling. Cytuj Link to post Share on other sites
ruseus 567 Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 (edytowane) Nie no to juz jakies jaja są. Oznajmili mi SMS, że skończył sie pakiet. Czyli dzisiaj: korzystając z messengera, Facebooka, instagrama, przeglądarki(polowe czasu na wifi), oraz obejrzeniu filmiku który trwał 1 min ja youtubie, zerżnęli ze mnie 500mb. (Oczywiście Facebook, messenger oraz instagram podobno nie jest liczony) Edytowane 14 Października 2015 przez ruseus Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Skontaktuj się z cmok i wyjaśnij sprawę. Mówiłem przejrzyj biling i zobaczysz kiedy i ile Ci wykorzystało Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.