Fikumikuz 14 Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Witam, od paru tygodni borykałem się z problemem rozłączającego Internetu. Do dziś, rano odpaliłem PC, przeglądałem strony, Internet padł. Po 10min czekania stwierdziłem, że włączę i wyłącze livebox. Livebox wyświetla od tego momentu wszystkie ikonki na zielono razem z ikoną Internetu. Komputer jest podłączony za pomocą RJ45 i co jest najlepsze w windowsie pokazuje, że podobno jest Internet a i tak go nie ma. To samo dzieje się w przypadku WiFi, telefon łączy się lecz nie wyświetla mi żadnych stron. Oczywiście do dostawcy Internetu nie można się dodzwonić, starałem się wpisac statyczne ip ale to nic nie dało, może źle wpisałem. Aktualnie jest na DHCP i dalej to samo. Cytuj Link to post Share on other sites
mateusz93 5 Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Zanim zaczniesz zmieniać ustawienia LAN zobacz jak tak połączenie ADSL. Zaloguj się do livebox'a i zobacz jego stan. Powinien być aktywny/podniesiony lub jakoś inaczej (pozbyłem się livebox'a szybciej niż do mnie przybył więc nie mogę zobaczyć jak to wygląda). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fikumikuz 14 Napisano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Zanim zaczniesz zmieniać ustawienia LAN zobacz jak tak połączenie ADSL. Zaloguj się do livebox'a i zobacz jego stan. Powinien być aktywny/podniesiony lub jakoś inaczej (pozbyłem się livebox'a szybciej niż do mnie przybył więc nie mogę zobaczyć jak to wygląda). Problem rozwiązałem, zapomniałem dodać, że zrestartowałem livebox do ustawień fabrycznych. I dopiero potem wpadłem na pomysł, że nie wpisałem hasła i nazwy usługi by móc z niego korzystać. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.