baksik 0 Napisano 3 Października 2015 Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Witam. Od wczoraj posiadam internet z Multimedia Polska prędkość 60mb/s. Modem mam od Multimedii, a router od znajomego (Linksys WRT54GS V/7). Wczoraj wszystko było ok, internet śmigał aż miło. Dziś moja dziewczyna zadzwoniła do Multimedii i zrezygnowała z usługi antywirusa i od godziny nie mam internetu po routerze. Po kablu bezpośrednio z modemu internet śmiga, ale niestety podłączając router wyskakuje mi ograniczony dostęp. Nie mam pojęcia jak temu zaradzić....jakieś pomysły? Co mam wstawić żebyście mogli zdiagnozować w czym tkwi problem i jak krok po kroku go rozwiązać? Link to post Share on other sites
Tankersss 398 Napisano 3 Października 2015 Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Zrestartowałeś router ? Link to post Share on other sites
baksik 0 Napisano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Tak, restartowałem router kilkakrotnie, niestety bez skutku Link to post Share on other sites
ullQuiorra 5 Napisano 3 Października 2015 Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Przy podłączonym modemie prawy myszy - właściwości na karcie sieciowej i wybierz Diagnozuj. Na końcu powinien wyjść komunikat w czym tkwi problem - wstaw to najpierw. Link to post Share on other sites
baksik 0 Napisano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Już diagnozowałem problem, ale nawet po zrobieniu tego co wyświetlało nic nie pomagało, dopiero teraz za pomocą komendy services.msc>Klient DHCP uruchom ponownie wszystko wróciło do normy. Problem rozwiązany - do zamknięcia Link to post Share on other sites
Recommended Posts