Skocz do zawartości

SMARTFON DO 1300ZŁ !


Recommended Posts

Witam.Poszukuję Smartfona do 1300zł
Moje Priorytety:
-Wielkość ekran maks. 5 cali (musi się mieścić w kieszeni :) )
-WYDAJNOŚĆ
-2gb Ramu to absolutne minimum.Smarfton musi sobie radzić z wymagającymi grami i aplikacjami
-Chciałbym by smartfon nie grzał się zbytnio podczas dłuższej gry.
-Aparat 13mpx. który robi dobre zdjęcia w trybie auto (nie jestem wytrawnym fotografem)
oraz kręciłby niezłe filmy i miał optyczną stabilizację obrazu,oraz dobry aparat do ''selfie''
-Dobra optymalizacja systemu,oraz dobre przeglądania internetu.
-BATERIA Musi być Wytrzymała i tyle.
-Dźwięk dużo słucham muzyki przez słuchawki,więc musi być dobry bas i odwzorowanie tonów.
Dodam Jeszcze że musi to być smartfon który jest dostępny w sklepie (nie jestem zwolennikiem kupna drogich rzeczy przez internet) 
PISZCIE,co polecacie w tej cenie ? :)
Na razie interesuje mnie następujący model
-LG G2.

Link to post
Share on other sites

Oneplus One 3 GB ram moncny procek dobre kamery i zajefany system. Root to mała chwila więc - zyskujesz na wydajności po zastosowaniu odpowiednich myków, lub bateria trzyma Ci 5 dni... Zależy co robisz. Muzycznie wypada lepiej od sgs 5 więc nie ma dramatu. Fakt faktem przez internet...

Link to post
Share on other sites

I 5.5 cala a autr chce maks 5 cali

S5 ma 5.1 więc prawie nie wykracza

Zobacz jeszcze Xperia Z3 compact. Bardzo dobry i wydajny telefon. Przez to że ekran jest hd to jest bardzo szybki. Dobra bateria

Co do G2. To byłaby to bardzo dobra opcja ale już ciężko go dostać i nie ma wejścia na kartę sd a przy słuchaniu muzyki, robieniu zdjęć i nagrywaniu filmów może być problematyczne

 

Edytowane przez dawid0032
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites