Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

Na dniach będę kupował pierwszego smartfona, jestem raczej zielony w tym temacie więc prosze o pomoc

  • budżet; 500-1200zł, wiem że to duży rozrzut cen ale o tym pozniej
  • gdzie i jak zamierzasz dokonać zakupu; nei ma znaczenia
  • wolisz nówkę czy może być używany; nowy
  • preferowany rozmiar wyświetlacza; nei ma znaczenia
  • preferowany system mobilny; windowas albo android
  • do czego będziesz używać urządzenia: komunikacja, internet, fotki/filmy, 
  • najważniejsze wymagania: jakość w porównaniu do ceny i płynność, nie może być lagów(szybko sie denerwuje) to są najważniejsze kryteria, dobre zdjecia/filmy, w gry nie gram

Myślałem nad lumia 535-735, moto g 3rd(są dostepne w polsce z 2gb ram?), xperia z1 compact, lg g2, samsung s5 ale to juz znacznie przekracza budżet. Rozpatrze każdą propozycje i przypominam że to będzie mój pierwszy smartfon.

Link to post
Share on other sites

Kuknij sobie jeszcze na Lumie 830 i 930 (musiałbyś dorzucić 1-2 stówy)-według mnie jedne z najlepszych telefonów. Sam akurat kupuję sobie 930 za kilka dni, a 830 ma brat. Telefony szybkie, płynne, aparaty rewelacyjne. Z tańszych Lumii to jakaś 640-tka, bo taniego Android-fona (~500 zł) Ci odradzam. 

Pozdro  :P

Link to post
Share on other sites

Myśle że Lumia 830 sie sprawdzi jeśli chodzi o windows i nie orzekroczysz budżetu. 735 też jest jak najbardziej ok

Jeśli chodzi o androida to właśnie ta Motorola. Nie jest w polsce dostępna z 2gb ramu niestety

Jeśli G2 jeszcze dostaniesz do 1200 to będzie to najlepsza opcja. Xperie też są dobre. I mają taką przewage nad G2 że mają slot na kartę sd

Z innych to jeszcze ciekawy jest Huawei P8 lite, Sony M4 aqua z 2gb ramu lub jeszcze Asus Zenfone 2 laser bo te Sony i LG mogą już być trudno dostępne

Link to post
Share on other sites