Skocz do zawartości

Laptop do gier za 2000-2500 zł


Recommended Posts

Wkrótce wybieram się na studia i potrzebuje dobrego laptopa w rozsądnej cenie. Nie znam się na laptopach, ponieważ zawsze byłem zwolennikiem pecetów, dlatego proszę o poradę. Planuje zakup na allegro, stan nowy lub lekko używany.


 


1) Kwota przeznaczona na zakup: 2000-2500 zł


2) Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość):15-17 cali


3) Główne zastosowanie : programowanie, gry


4) Miejsce użytkowania : mieszkanie, uczelnia


5) Wymagania specjalne : wydajna karta graficzna, procesor i5 lub i7


6) Osobiste preferencje : brak


7) System operacyjny: najlepiej Windows 7 lub brak


 


Miłym dodatkiem byłby dysk SSD, lecz nie jest to konieczne. 


 


Aktualnie posiadam komputer ze specyfikacją: Intel Core i5-2400, nvidia geforce gtx 560SE, 8GB ram. Jeśli jest to możliwe za tą cenę, to chciałbym laptopa, który będzie przynajmniej tak samo wydajny w grach co mój komputer. Miło by było gdyby poszły na nim najnowsze gry, lecz najważniejsze, aby płynnie działały gry typu LoL czy CS GO.


 


Z góry dziękuję za pomoc.


Link to post
Share on other sites

Czyli uważasz że ten Asus w tej cenie jest najlepszym rozwiązaniem? Mnie też się nawet podoba.

 

Przejrzałem Twój poradnik i ogólnie mi się podoba, ładnie wszystko wytłumaczyłeś, no może wszystko, dlatego mam pare pytań. Napisałeś tam, że karty 840M oraz 940M nie są najlepsze do topowych gier, ale mam nadzieję że średnio-wymagające gry będą chodzić beż przeszkód, bo nie mam za bardzo pieniędzy, żeby dopłacać 700 zł na lepszą kartę. 

 

Czy wyświetlacz HD jest odpowiednim wyborem. Oczywiście w grach na pewno będzie lepiej sprawował się wyświetlacz HD czy tych parametrach laptopa, jakoś w filmach również powinna być wystarczająca, bo i tak wiele filmów jest w jakości HD, ale czy nie będzie to przeszkadzać w różnych programach, np. C++.