BuryZenek 351 Napisano 12 Września 2015 Udostępnij Napisano 12 Września 2015 Cześć wam. Od jakiś 5 dni zaczął mi trzeszczeć lewy przycisk. Za każdym prawie razem jak kliknę jest trzeszczenie. Tak dziwnie jakby czasem nie chciał naskoczyć na tą nóżkę pod guzikiem. Nie wiem, czy takie coś warto zgłaszać na gwarancję ? Link to post Share on other sites
michal07901 32 Napisano 12 Września 2015 Udostępnij Napisano 12 Września 2015 Masz gwaracnje? Tak to odrazu leć, to nie ma tak chodzić, to jest uszkodzenie i juz 1 Link to post Share on other sites
BuryZenek 351 Napisano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2015 Tak? No kupiłem miesiąc temu w morelach. Teraz np przestało. Wczoraj też tego nie było, dziś znów pół dnia. Dziwna sprawa. Znowu powróciło i to jeszcze gorzej. Nie powiedzą, mi, że to uszkodzenie mechaniczne i sam zrobiłem ? Mam zgłaszać na gwarancje, czy niezgodność towaru z opisem ? a) serwis standardowy – podstawowe zgłoszenie serwisoweNależy wybrać je w wypadku uszkodzonego przedmiotu. b) serwis ekspresowy (zgłoszenie 3-dniowe)Towar ze stwierdzoną wadą fabryczna można zwrócić w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty jego otrzymania. Towar zostanie wymieniony na nowy. c) zwrot towaru (zwrot 14-dniowy)Osoby fizyczne, jeśli dokonały zakupu na odległość, mają możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu. d) reklamacja towaruOtwiera formularz składania reklamacji. Reklamacje należy składać w przypadku- niezgodności otrzymanego towaru z zamawianym - stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych otrzymanego towaru.Podejrzewam, że albo a), albo d) Link to post Share on other sites
BuryZenek 351 Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Może komuś się przyda. Dostałem informację, że myszkę wymienili mi na nową i wkrótce do mnie przyjdzie. Co jej było? Tego nie wiem i raczej już to pozostanie tajemnicą Można zamknąć. Link to post Share on other sites
Recommended Posts