mrlolox 1 Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Witam. Mam takie pytanie. Gdzieś słyszałem, że można sobie ustawić, jaką prędkość internetu ma każde podłączone do routera urządzenie. W sensie, że np. mam komputer i laptop i na komputerze chciałbym mieć przyznawane np. 70% maksymalnej prędkości łącza a na drugie urządzienie resztę. Czy jest taka możliwość? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Link to post Share on other sites
kory2 24 Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Tak owszem można. Sprawdź najpierw czy router ma qos bez tego protokołu nici z ustawiania. Cytuj Link to post Share on other sites
mrlolox 1 Napisano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Tak owszem można. Sprawdź najpierw czy router ma qos bez tego protokołu nici z ustawiania. Jak to sprawdzić? W dziedzinie routerów nie mam zbytnio doświadczenia... W specyfikacji routera? Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Podaj dokładny model routera. Cytuj Link to post Share on other sites
mrlolox 1 Napisano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Dokładnie taki- fabryczny jaki dali z tp-linka: TL-WR741ND http://www.tp-link.com.pl/products/details/?model=TL-WR741ND Z tego co jest napisane to ma takie coś... Cytuj Link to post Share on other sites
kory2 24 Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Qss to nie qos. Wiec nici z Twojego planu. Jednak sprawdź to http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=349 Cytuj Link to post Share on other sites
mrlolox 1 Napisano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Qss to nie qos. Wiec nici z Twojego planu. Jednak sprawdź to http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=349 Pisałeś qos a to ma. Qss to nie wiem co to jest... Tak owszem można. Sprawdź najpierw czy router ma qos bez tego protokołu nici z ustawiania. Cytuj Link to post Share on other sites