Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

 

Chciałbym sobie ten symulator pograć najlepiej na 3 monitorach

 


 

Doradzono mi taką konfigurację do tego:

 

Procesor Intel CORE i7-4790K 4.0GHz BOX 8MB LGA1150

 

Chłodzenie CPU Noctua NH-D14

 

Płyta główna Asus Z97-PRO GAMER s1150 Z97 ATX

 

Pamięć RAM HyperX DDR3 Fury 16GB/ 1866 (2*8GB) CL10

 

Karta graficzna Asus GeForce CUDA GTX970OC STRIX 4GB DDR5 PCI-E 256BIT 2DVI/HDMI/DP

 

Dysk SSD Samsung SSD 850 EVO 120GB SATA3 2,5"

 

Dysk SSD Crucial MX200 250GB 2.5' SATA

 

Napęd optyczny DVD-RW LG 24x czarny SATA (GH24NSC0)

 

Zasilacz Thermaltake Toughpower 750W 80+ Gold Modular

 

Obudowa Fractal Design Define R5 Titanium

 

Da się to pograć płynnie (oczywiście max detale) przy zastosowaniu 3 monitorów (full HD) na tej karcie czy potrzebne są dwie połączone SLI żeby dźwignąć taki program? Proszę o podpowiedź gdyż nie znam się aż tak dobrze na sprzęcie, a historie z 3 monitorami są mi zupełnie obce.

Link to post
Share on other sites

970 na 3 monitorach będzie miała ciężko dźwignąć nowe tytuły, tutaj celowałbym albo w nieopłacalne SLI, albo w 980Ti, które generalnie powinno podołać, ale cenowo też szybuje w górę.

 

Nie lepszym rozwiązaniem byłoby kupić monitor np. 29 cali WQHD? 

 

Co do PSU - dla SLI będzie ok, dla pojedynczego 980Ti wystarczyłoby dobre 550-650W, a jeżeli ostaje się Haswell, to celowałbym w chipset Z87 i modele Gigabyte Z87X-OC lub Z87X-UD7TH, High End w swojej klasie, a skoro Skylake i tak nie pójdzie, to po co przepłacać za Z97.

 

Chłodzenie można też zmienić na Dark Rock 3 lub Macho 

Link to post
Share on other sites

Fajnie by było widzieć kokpit na 3 LCD. Powiedz proszę jak wygląda łączeni SLI. Rozumiem mostek na karty ale jak to się dalej konfiguruje? LCD podłączam do jednej karty tej pierwszej? Moc wyjściowa dwóch kart dzieli się na 3 czy tak jeśli chodzi o FPSy?

Link to post
Share on other sites