ruseus 567 Napisano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 Witam. Mam taki problem. Tworzę rodzinę w iCloud z moją dziewczyną (osoba A - jest organizatorem) w której jestem też ja (osoba B ). Ostatnio moja karta debetowa straciła ważność i dostałem nową kartę. Chciałem kupić program, i myślałem że obciążą jak zwykle jej konto, a później jej przeleję, ale wyskoczył komunikat o aktualizacji metody płatniczej z powodu przeterminowanej karty na moim koncie. I tu się pojawia problem. Gdzie bym nie wszedł, nie mogę zaktualizować metody płatności, gdyż wszędzie pojawia się informacja o rodzinie, ale nie mogę korzystać z usług rodziny póki nie zaktualizuję moją metodę płatności.Naprawdę nie wiem już gdzie szukać aktualizacji metody płatności wyłącznie dla mojego własnego konta. Prosiłbym o pomoc! Cytuj Link to post Share on other sites
KIciulek 221 Napisano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 Napisz do supportu iCloud, tak będzie najlepiej i najszybciej. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.