Skocz do zawartości

Neostrada co jakiś czas rozłącza


Recommended Posts

Witam.

Mój router to TP-Link W8970. Dostawcą internetu jest zaś Orange, Neostrada 10mbit.

 

Co jakiś czas internet rozłącza się. Sieć domowa działa, jednak brak jest dostępu do internetu. Raz na 5-6 razy "zrobi się sam" po kilku minutach, najczęściej jednak dla przyspieszenia tego procesu muszę wejść w panel TP-Linka, zakładkę Network (opisanej "This page shows the information of the entire ADSL WAN interface."), po czym klikam "Disconnect", by za chwilkę znów kliknąć "Connect". Przeważnie wtedy łączy się z siecią w kilka sekund i internet wraca, choć zdarza się, że czasem to łączenie trwa kilkadziesiąt sekund.

 

Parametry mojej sieci:

 

http://i.imgur.com/88So7Ff.png

 

Kabel internetowy dochodzący do routera to kabel płaski, dostałem go wraz z TP-linkiem. Wg. techników dawne, identyczne problemy z routerem były spowodowane tym, ze do routera dochodził stary kabel płaski o długości jakieś 10 metrów, więc dałem nowy, krótki (ok. metra) i nadal problem.

 

Ktoś ma jakiś pomysł? Co mogę zrobić?

Link to post
Share on other sites

Miałem tak samo pare lat temu na szczęście ustało bo za bardzo nie mam pola manewru jeśli chodzi o dostawcę internetu. Jeśli wykluczysz problem sprzętowy tzn sprawdź na innym routerze czy dalej jest to samo to pomęcz ich skargami i postrasz wtedy zaczną coś robić, ew. faktycznie zerwij umowę, orange to g.wno nie sieć jeśli masz inny wybór to skorzystaj :P

Link to post
Share on other sites

A ja mam neo 80Mb/s, funboxa od nich i wszystko działa bardzo dobrze a takie przerwy są sporadyczne. Jedynym minusem tego funboxa jest to, że wstaje ok 2 minuty.
Niektóre TP-Linki tak mają. Na jednym nie było przerw a na innych potrafił się czasami zawiesić. Zanim burza spaliła mój wspaniały router od Cisco to też nie było żadnych problemów.

Edytowane przez Outlaw666
Link to post
Share on other sites

Ja te mam Neo 80Mb/s i Funboxa, czasem potrafi sam z siebie sie zawiesi i pomaga tylko odlaczenie do pradu. Ale najlepsze jest to, ze na pocztku mialem predkosc w okolicach 50-55 Mb, wiecej linia nie wytrzymuje, a od ok 3 tygodni mam predkosc w okolicach 24-26Mb, pisanie do Orange nic nie daje, dostalem odpowiedz ze jak warunki linii sie poprawia to predkosc wroci do normy, jakos nie wrocila. Ja na tej podstawie umowy zerwac tez nie moge bo jest w niej napisane, ze "Umowa na Neostradę określa zarówno maksymalną jak i minimalną prędkość usługi Dla opcji do 80 Mb jest to przedział 20-80 Mb i w taki sposób konfigurowany jest port na centrali". 

Link to post
Share on other sites

Odradzam neostrady, oszczędzają ile tylko mogą ... ich infrastruktura to jakiś żart

 

mam w umowie do 80mbit/s chodzi 54 mbit/s

dzisiaj twitch nie dało się oglądać, stream ładował się z predkością 0,7 mbit/s  %-) 

po za tym w grach lagi, opóźnienia, a pingi po ~100ms,

 

Czekam 2-3 miesiące i rezygnuję,

Edytowane przez mutissj
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Również mam ten syf, bo wstyd internetem to nazwać. Mam opcję do 80mb/s, działa 30... Internet przerywa średnio co 20-30 min, czasem potrzyma 1,5 dnia bez zgubienia połączenia, nie licząc złotego tygodnia w lipcu który utrzymał internet przez równe 144h bez rozłączenia. Nie mam dużego wyboru w dostawcach internetu i czuję że z tą ****ostradą będą musiał żyć dopóki się nie przeprowadzę...

Edytowane przez Pawel00
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Też miałem problemy z neostradą i jak tylko nadarzyła się okazja zmieniłem operatora. Zasadniczy problem to fakt, że oferują prędkości DO jakiś ustalonych wartości. W moim przypadku pomogło ustawienie wartości na stałą wartość (duża ilość telefonów na infolinie i trochę wiedzy na temat ADSL załatwiło, że serwisant ustawił mi na centrali stałą synchronizację).

 

Wychodząc trochę z tematu najlepsza to jest ta konsultantka co dzwoni i oferuje mi prędkość 80MB jak u mnie ledwo 6MB chodzi (8km do centrali).

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj 31 sierpnia, ostatni dzień wakcji, wszystkie dzieci na internecie

i nie da się grać bo lagi i pingi po 100ms+, nigdy więcej neostrady

 

Też mam problemy z ciągłym rozłączaniem i wysokim pingiem. Zgłaszam to do Orange od ponad roku i tak naprawdę jeszcze nic nie zrobili. Te wszystkie ich "optymalizacje łącza", które wykonują to pic na wodę.

Nic nie zrobią ponieważ trzeba wydać pieniądze na mocniejszą centralę,

a z ich polityką trzeba oszczędzać MAX ILE SIE DA,

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...