Freso 1116 Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Witam. Mój router to TP-Link W8970. Dostawcą internetu jest zaś Orange, Neostrada 10mbit. Co jakiś czas internet rozłącza się. Sieć domowa działa, jednak brak jest dostępu do internetu. Raz na 5-6 razy "zrobi się sam" po kilku minutach, najczęściej jednak dla przyspieszenia tego procesu muszę wejść w panel TP-Linka, zakładkę Network (opisanej "This page shows the information of the entire ADSL WAN interface."), po czym klikam "Disconnect", by za chwilkę znów kliknąć "Connect". Przeważnie wtedy łączy się z siecią w kilka sekund i internet wraca, choć zdarza się, że czasem to łączenie trwa kilkadziesiąt sekund. Parametry mojej sieci: http://i.imgur.com/88So7Ff.png Kabel internetowy dochodzący do routera to kabel płaski, dostałem go wraz z TP-linkiem. Wg. techników dawne, identyczne problemy z routerem były spowodowane tym, ze do routera dochodził stary kabel płaski o długości jakieś 10 metrów, więc dałem nowy, krótki (ok. metra) i nadal problem. Ktoś ma jakiś pomysł? Co mogę zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
SKinny 13 Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Najlepiej zrezygnuj z Neostrady. Ale jak nie możesz to spróbuj na innym routerze, ew. przywróć ustawienia fabryczne i wtedy sprawdź, zaktualizuje firmware routera. Cytuj Link to post Share on other sites
DarkX 10 Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Miałem tak samo pare lat temu na szczęście ustało bo za bardzo nie mam pola manewru jeśli chodzi o dostawcę internetu. Jeśli wykluczysz problem sprzętowy tzn sprawdź na innym routerze czy dalej jest to samo to pomęcz ich skargami i postrasz wtedy zaczną coś robić, ew. faktycznie zerwij umowę, orange to g.wno nie sieć jeśli masz inny wybór to skorzystaj Cytuj Link to post Share on other sites
michas002 19 Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 U mnie co jakis czas tez zerwie neta i nie ma go kilka kilkanascie minut bez wiadomej mi przyczyny nie liczac codziennych restartow o roznych godzinach. Cytuj Link to post Share on other sites
erni1996 110 Napisano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2015 Mam taki sam router + neo 10Mb/s i mam takie same objawy. W Orange to norma. Cytuj Link to post Share on other sites
Outlaw666 588 Napisano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) A ja mam neo 80Mb/s, funboxa od nich i wszystko działa bardzo dobrze a takie przerwy są sporadyczne. Jedynym minusem tego funboxa jest to, że wstaje ok 2 minuty.Niektóre TP-Linki tak mają. Na jednym nie było przerw a na innych potrafił się czasami zawiesić. Zanim burza spaliła mój wspaniały router od Cisco to też nie było żadnych problemów. Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez Outlaw666 Cytuj Link to post Share on other sites
SKinny 13 Napisano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2015 Ja te mam Neo 80Mb/s i Funboxa, czasem potrafi sam z siebie sie zawiesi i pomaga tylko odlaczenie do pradu. Ale najlepsze jest to, ze na pocztku mialem predkosc w okolicach 50-55 Mb, wiecej linia nie wytrzymuje, a od ok 3 tygodni mam predkosc w okolicach 24-26Mb, pisanie do Orange nic nie daje, dostalem odpowiedz ze jak warunki linii sie poprawia to predkosc wroci do normy, jakos nie wrocila. Ja na tej podstawie umowy zerwac tez nie moge bo jest w niej napisane, ze "Umowa na Neostradę określa zarówno maksymalną jak i minimalną prędkość usługi Dla opcji do 80 Mb jest to przedział 20-80 Mb i w taki sposób konfigurowany jest port na centrali". Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Odradzam neostrady, oszczędzają ile tylko mogą ... ich infrastruktura to jakiś żart mam w umowie do 80mbit/s chodzi 54 mbit/s dzisiaj twitch nie dało się oglądać, stream ładował się z predkością 0,7 mbit/s po za tym w grach lagi, opóźnienia, a pingi po ~100ms, Czekam 2-3 miesiące i rezygnuję, Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez mutissj 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel00 1 Napisano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Również mam ten syf, bo wstyd internetem to nazwać. Mam opcję do 80mb/s, działa 30... Internet przerywa średnio co 20-30 min, czasem potrzyma 1,5 dnia bez zgubienia połączenia, nie licząc złotego tygodnia w lipcu który utrzymał internet przez równe 144h bez rozłączenia. Nie mam dużego wyboru w dostawcach internetu i czuję że z tą ****ostradą będą musiał żyć dopóki się nie przeprowadzę... Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Pawel00 1 Cytuj Link to post Share on other sites
LazaR471 0 Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Też mam problemy z ciągłym rozłączaniem i wysokim pingiem. Zgłaszam to do Orange od ponad roku i tak naprawdę jeszcze nic nie zrobili. Te wszystkie ich "optymalizacje łącza", które wykonują to pic na wodę. Cytuj Link to post Share on other sites
mateusz93 5 Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Też miałem problemy z neostradą i jak tylko nadarzyła się okazja zmieniłem operatora. Zasadniczy problem to fakt, że oferują prędkości DO jakiś ustalonych wartości. W moim przypadku pomogło ustawienie wartości na stałą wartość (duża ilość telefonów na infolinie i trochę wiedzy na temat ADSL załatwiło, że serwisant ustawił mi na centrali stałą synchronizację). Wychodząc trochę z tematu najlepsza to jest ta konsultantka co dzwoni i oferuje mi prędkość 80MB jak u mnie ledwo 6MB chodzi (8km do centrali). Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Dzisiaj 31 sierpnia, ostatni dzień wakcji, wszystkie dzieci na internecie i nie da się grać bo lagi i pingi po 100ms+, nigdy więcej neostrady Też mam problemy z ciągłym rozłączaniem i wysokim pingiem. Zgłaszam to do Orange od ponad roku i tak naprawdę jeszcze nic nie zrobili. Te wszystkie ich "optymalizacje łącza", które wykonują to pic na wodę. Nic nie zrobią ponieważ trzeba wydać pieniądze na mocniejszą centralę, a z ich polityką trzeba oszczędzać MAX ILE SIE DA, Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.