bjodr 0 Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Na wstępie chciałbym się przywitać - jestem nowym użytkownikiem. Nieco ponad miesiąc temu zakupiłem laptop lenovo y50-70. Potestowałem go kilka dni i wyjechałem na urlop (tak wiem, głupota kupować sprzęt przed dłuższym wyjazdem). Oczywiście sprzęd dobrze zabezpieczyłem i zamknąłem w szafce, aby nie narazić go na słońce itp. Po powrocie z urlopu z matrycą zaczęły się dziać następujące rzeczy:https://www.youtube.com/watch?v=37KnBMiNcTEhttps://www.youtube.com/watch?v=BQswd_SdckkSklep nie zamierza zwrócić mi pieniędzy i przyjąć sprzęt w ramach reklamacji (minęły magiczne 2 tygodnie od zakupu) i sugeruje indywidualne wysłanie laptopa do serwisu lenovo znajdującego się w Niemczech, o którym naczytałem się samych złych opinii. Największą przeszkodą okazuje się istota tej awarii - przez 10h użytkowania potrafi się nic nie wydarzyć. Proszę o wstępną diagnozę oraz jakąkolwiek poradę, ponieważ niespecjalnie wiem co zrobić z tym fantem. Zastanawiam się nad wymianą matrycy we własnym zakresie, aczkolwiek wtedy przepadnie gwarancja.. Pozdrawiam, bjodr. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 Po Twoim wpisie można się domyślać dwóch rzeczy. Pieniądze to dla ciebie żaden problem a druga,bez komputera nie da się przezyć nawet tygodnia.... W jakim sklepie kupowałeś ? Jak to możliwe,że nie chce przyjąć w ramach gwarancji? Podaj dokładny namiar na ten sklep.... Cytuj Link to post Share on other sites
bjodr 0 Napisano 9 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Jestem studentem i włożyłem sporą część oszczędności w ten laptop - po prostu naczytałem się MASĘ złych informacji o tym, jak serwis lenovo obchodzi się z klientami. Laptop zakupiony w sklepie X . Sklep jedynie chce wysłać laptop do Niemiec, gdzie jak usłyszałem z ust osoby, u której próbowałem złożyć reklamację - "pewnie pobawią się nim godzinkę i jeśli awaria nie wystąpi to go odeślą". Mam związane ręce. EDIT: Przytoczę kilka wpisów na temat samego działania serwisu. Trochę mnie to przestraszyło. http://forum.benchmark.pl/topic/184456-lenovo-gwarancja-standardypodej%C5%9Bcie-do-kupuj%C4%85cego/ http://blog.pclab.pl/MichalOkulski/Serwis.Lenovo-bezkarny.Pan.i.W%C5%82adca,193 http://www.dobreprogramy.pl/Aestumatio/Serwis-LenovoMedion-koszmar-pechowego-uzytkownika.,58053.html Takich historii jest naprawdę sporo. Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez bjodr Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.