Skocz do zawartości

Problem z matrycą w nowym laptopie


Recommended Posts

Na wstępie chciałbym się przywitać - jestem nowym użytkownikiem. 

 

Nieco ponad miesiąc temu zakupiłem laptop lenovo y50-70. Potestowałem go kilka dni i wyjechałem na urlop (tak wiem, głupota kupować sprzęt przed dłuższym wyjazdem). Oczywiście sprzęd dobrze zabezpieczyłem i zamknąłem w szafce, aby nie narazić go na słońce itp. Po powrocie z urlopu z matrycą zaczęły się dziać następujące rzeczy:
https://www.youtube.com/watch?v=37KnBMiNcTE
https://www.youtube.com/watch?v=BQswd_Sdckk

Sklep nie zamierza zwrócić mi pieniędzy i przyjąć sprzęt w ramach reklamacji (minęły magiczne 2 tygodnie od zakupu) i sugeruje indywidualne wysłanie laptopa do serwisu lenovo znajdującego się w Niemczech, o którym naczytałem się samych złych opinii. Największą przeszkodą okazuje się istota tej awarii - przez 10h użytkowania potrafi się nic nie wydarzyć.

 

Proszę o wstępną diagnozę oraz jakąkolwiek poradę, ponieważ niespecjalnie wiem co zrobić z tym fantem. Zastanawiam się nad wymianą matrycy we własnym zakresie, aczkolwiek wtedy przepadnie gwarancja..

 

Pozdrawiam, bjodr.

Link to post
Share on other sites

Po Twoim wpisie można się domyślać dwóch rzeczy. Pieniądze to dla ciebie żaden problem a druga,bez komputera nie da się przezyć nawet tygodnia....:) W jakim sklepie kupowałeś ? Jak to możliwe,że nie chce przyjąć w ramach gwarancji? Podaj dokładny namiar na ten sklep....

Link to post
Share on other sites

Jestem studentem i włożyłem sporą część oszczędności w ten laptop - po prostu naczytałem się MASĘ złych informacji o tym, jak serwis lenovo obchodzi się z klientami. Laptop zakupiony w sklepie X :). Sklep jedynie chce wysłać laptop do Niemiec, gdzie jak usłyszałem z ust osoby, u której próbowałem złożyć reklamację - "pewnie pobawią się nim godzinkę i jeśli awaria nie wystąpi to go odeślą". Mam związane ręce.

 

EDIT: 

Przytoczę kilka wpisów na temat samego działania serwisu. Trochę mnie to przestraszyło.

 

http://forum.benchmark.pl/topic/184456-lenovo-gwarancja-standardypodej%C5%9Bcie-do-kupuj%C4%85cego/

http://blog.pclab.pl/MichalOkulski/Serwis.Lenovo-bezkarny.Pan.i.W%C5%82adca,193

http://www.dobreprogramy.pl/Aestumatio/Serwis-LenovoMedion-koszmar-pechowego-uzytkownika.,58053.html

 

Takich historii jest naprawdę sporo.

Edytowane przez bjodr
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...