Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam poszukuje dobry telefon do 1000 zł lub nieznacznie przekraczający tę kwotę, chciałbym aby miał dość duży ekran, dobre multimedia, aby dobrze przeglądało się na nim internet i żeby wszystkie dobre gry chodziły na nim dość dobrze szczególnie zależy mi na gta sa vc III itp, no i żeby miał te różne bajery które smartfony mają, mój poprzedni tel. się zepsuł  (se w995) a ze smartfonami jeszcze nie miałem do czynienia, także liczę na fachową pomoc bo nie znam się za bardzo na smartfonach. Przekopałem trochę internet i ponoć Lg g2 jest bardzo dobry tylko że minusem jest brak możliwości dołożenia pamięci a on posiada tylko 16 gb, w w995 miałem kartę 8 gb. Na allegro wahają  się w przedziale cenowym 800-1200 zł ale myślę że te za 800 900 zł to chińskie podróbki, natomiast znalazłem tą aukcję i zastanawiam się czy nie dołożyć trochę i nie kupić go http://allegro.pl/nowy-pl-lg-g2-lte-black-d802-b-s-16gb-gw-24-fv-23-i5582047760.html

Oczywiście otwarty jestem na inne propozycje, nie musi to być g2, wy się znacie lepiej na tym i pozostawiam to wam

Edytowane przez maniek1991
Link to post
Share on other sites

Ta aukcja wygląda ok

Jak chcesz dużo grać w zaawansowane gry to pamięć może doskwierać. Dobra opcja to jeszcze Xperia Z1. Te same podzespoły, ciut gorszy ekran ale za to wejście na kartę sd.

Albo jeszcze Galaxy S4 ale wersja ze Snapdragonem 800 i Adreno 330. Ekran amoled będzie sie rewelacyjnie sprawował w grach

Edytowane przez dawid0032
Link to post
Share on other sites

Ta aukcja wygląda ok Jak chcesz dużo grać w zaawansowane gry to pamięć może doskwierać. Dobra opcja to jeszcze Xperia Z1. Te same podzespoły, ciut gorszy ekran ale za to wejście na kartę sd. Albo jeszcze Galaxy S4 ale wersja ze Snapdragonem 800 i Adreno 330. Ekran amoled będzie sie rewelacyjnie sprawował w grach