Nivez 0 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Cześć. Tak miałem może ze 3 razy. Od jakiegoś czasu mam czarną pionową kreskę na pulpicie. Czasem znika sama. Jednak, że tylko na pulpicie. W programach typu Word nie występuje. Jak się wyloguje także nie. Czy to może być konflikt sterowników do grafiki? Sprzęt to Lenovo y510p Intel Core i7 4700MQ, SLI x2 Nvidia Geforce GT 755M, 16 GB Ram a system to Windows 10 x64. Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Uszkodzona taśma albo matryca. Nie spotkałem się z przypadkiem, aby sterowniki odpowiadały za taką usterkę. Poczekajmy na wypowiedzi bardziej doświadczonych użytkowników. PS. Zapomniałem o inwerterze. Miałem kilka przypadków, kiedy wina leżała po jego stronie. Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez dawid12345678 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nivez 0 Napisano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Czyli jedyne co to oddać go na gwarancję? Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez Nivez Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Moim zdaniem tak. Nie ma co 'grzebać', skoro jest na gwarancji. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Ostatnio użytkownik pisał że po aktualizacji do 10 pobrał stery jakiś od nvidi najnowsze które były skrzanione i miał artefakty jak by mu grafika siadła pobrał starsze i jak ręką odjął. A jak nie to gwarancja i leci do Niemiec, ostatnio wysyłałem na WiFi lenovo to na pocztę miałem kurs. Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez kamil_18_19 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nivez 0 Napisano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Hmm spróbuje bo może właśnie oto chodzi. Chociaż obawiam się, że Dawid ma rację. Ale Ty także możesz mieć jednak sporo racji bo takie cuda zaczęły się dopiero po aktualizacji do Windows 10. Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Dlatego napisałem, aby poczekać na wypowiedzi bardziej doświadczonych użytkowników. Skoro problemy pojawiły się po aktualizacji systemu, warto zainstalować starsze sterowniki oraz poszukać wiadomości o problemach z Windows 10. PS. Lenovo nie ma dobrego serwisu, więc miejmy nadzieję, że to wina sterowników. Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez dawid12345678 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nivez 0 Napisano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 A które ze starszych sterowników zainstalować? Mam SLI Geforce GT 755M. Czy o jeden numer starsze czy jeszcze bardziej starsze, które Waszym zdaniem? Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) A tego to już Ci nie powiem. Spróbuj poprzednie, a jak nie pomogą, to jeszcze starsze. Daj znać, czy coś się zmieniło. Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez dawid12345678 Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Ja takie kreski miałem może zapodam zdjęcia jak znajdę a miałem Lenovo y70-70 Cytuj Link to post Share on other sites
Nivez 0 Napisano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 @ratmed0000 a rozwiązałeś problem? Powiem Wam ,że od jakiegoś już czasu na razie po moich działaniach ( nie tylko usuwaniu i wgrywaniu od nowa sterowników) na razie kreski nie ma od na pewno trzech godzin jest czysto. Jeszcze go testuje więc dam znać na pewno jutro czy nic się nie zmieniło. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.