Jellied 0 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Witam, jestem posiadaczem monitora XL2411Z, który został zakupiony na allegro. Zauważyłem, że w centralnej części monitora jest czarny bad-pixel i odesłałem go na gwarancję do producenta. Monitor oczywiście został wymieniony na fabrycznie nowy, ale nie mogło się obyć beż sub-pixela i krechy na monitorze. Monitor po raz kolejny został odesłany na gwarancje. Teraz dostałem drugi raz z gwarancji nowy monitor i mam ten sam problem co ostatnio. Zielony i szarawy pixel co mnie już bardzo irytuje, bo czekałem w sumie 2,5 tygodnia. Za 1 razem 1,5tyg, a za drugim razem 1 tydzień. I teraz co robić w takiej sytuacji oraz jak długo obejmuje mnie gwarancja na bad-pixele w BenQ? Dzięki wielkie wszystkim chętnym, którzy chcą pomóc Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
michalschulz1 210 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Prosta sprawa - trzy wymiany, a przy czwartej obowiązek zwrotu całości pieniędzy za monitor. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Jellied 0 Napisano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 A ile czasu mam na gwarancję w sprawie takiego bad-pixela u firmy benq? Cytuj Link to post Share on other sites
Ashey 2 Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Zdaje mi sie, ze 30 dni, ale nie jestem pewny. Cytuj Link to post Share on other sites
Jellied 0 Napisano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Może ktoś potwierdzić? Lub skąd to wyczytać? (ich strona działa do kitu...) Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez Jellied Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.