ratmed0000 19 Napisano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 czy ja wiem czy im zależy na dobrych relacjach? nie sądzę. Na chwilę obecną szukam innego tableta lub laptopa 12-13 cali Cytuj Link to post Share on other sites
Kac2per1 649 Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 @ratmed0000 Napisz do moderatorów, może podepną temat ( ewentualnie trochę uporządkują) żeby każdy wiedział co ryzykuje. Innego tzn. innej firmy ... Odrzuciłem ich chęć wypłaty bonu zakupowego na 100 zł i kazałem ,może bardziej poprosiłem aby lepiej wpłacili te pieniądze na dom dziecka lub hospicjum. Zgodzili się ? Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Proszę moderatorów o podpięcie mojego wątku do głównej listy. Nie wiem czy się zgodzili to w ich dobrym wizerunku jest przystać na to.Ja mam gest nie wiem jak oni zrezygnowałem ze swoich roszczeń. Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6269 Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) W Polsce jeszcze nie miałem problemów z reklamacjami. W ostatnich kilku latach LG (LG L9 brak wifi) oraz Asus (EeePC, problem z taśmą od ekranu) załatwili moje reklamacje w ciągu tygodnia, dosłownie. Ostatnio zdziwił mnie sklep Thomann.de. Zamówienie zbiorowe robiłem, ogólnie na około 1500zł. Paczka przyszła. Okazało się, że jedna z ponad 35 pozycji była źle zamówiona, mój błąd, co zgłosiłem od razu do sklepu. Zapytałem, czy mogą wymienić na właściwy i obecnie już w drodze jest odpowiedni kabelek. Thomann opłacił przesyłkę zwrotną nieprawidłowego kabla do Niemiec oraz wysłano do mnie bezpłatnie poprawny kabel warty 90zł... Można? Można. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez fexxer Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 Wszystko można prosiłem o kontakt .... ale im pasowało przepychać się mailowo. Pozdrawiam Lenovo !!!! pozdrawiam serwis X-k...m mam nadzieję iż zmieniacie się na lepsze ja tego nie doświadczyłem.... Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Może dziś przedstawię nowe fakty jak można poprawić jakość obsługi klienta.... Walcząc dalej z x-kom oraz firmą ucare u której kupiłem dodatkowe ubezpieczenie pragnę ostrzec. Firma ucare to jedna wielka pomyłka infolinia chamska kłamliwa. Do tego nie chcą zwrócić składki za nie wykorzystane ubezpieczenie mija 14 dni roboczych a przelewu brak i na dodatek kłamią iż przelew został wysłany 11 września. Nie daj wpuścić się w maliny stop UCARE !!!!!!!!!!! Cytuj Link to post Share on other sites
jayson2309 52 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 (edytowane) Współczuje ci kolego ale stawiasz cała markę w złym świetle opisując że Lenovo to i tamto ale twoje rozgoryczenie powinno być kierowane do serwisu w Niemczech. Dlaczego laptop trafił do Niemiec przecież bodajże o ile się nie mylę Lenovo ma swój serwis w Warszawie. Tam mój laptop trafiał 2 krotnie raz padła karta sieciowa a raz dysk twardy. Ba o tyle moje zdziwienie o tym ze nie odbierają swojego produktu. U mnie wysłali kuriera 2 krotnie czas naprawy trwał w obu przypadkach mniej niż 7 dni potem kurier ładnie przywiózł naprawiony produkt do domu. Nie dość że naprawił to jeszcze wymienili wytarte elementy obudowy na nowe. Szkoda że spotkała cie taka nie miła sytuacja. To jak to jest z tym serwisem odbierają produkt od klienta czy trzeba ganiać po pocztach? Tyle co do starego tematu o laptopach. Edytowane 15 Września 2015 przez jayson2309 Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Serwis w Polsce dotyczy tylko tabletów i laptopów ThinkPad a reszta naprawiana jest w Essen. Serwis Lenovo polega na otrzymaniu danych di przelewu i wysyłki z poczty polskiej dotyczy to wszystkich laptopów oprócz serii think pad. Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Autorze, Kupiłeś coś nowego? Pogubiłem się, a nie chce czytać wątku od początku. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2015 (edytowane) Autorze, Kupiłeś coś nowego? Pogubiłem się, a nie chce czytać wątku od początku. jak wygladają naprawy w lenovo????znowu nie działa lenovo......... https://www.youtube.com/watch?v=Ta_qO2WMKyQ Edytowane 15 Września 2015 przez ratmed0000 Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Filmik oglądałem... Masakra. Cytuj Link to post Share on other sites
dukegrieve 8 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Znajomy wysłał laptopa na gwarancję: Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Panowie, robicie mały śmietnik z tego tematu. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.