Skocz do zawartości

Lenovo ...Gwarancja ....standardy...podejście do kupującego


Recommended Posts

@ratmed0000

Napisz do moderatorów, może podepną temat ( ewentualnie trochę uporządkują) żeby każdy wiedział co ryzykuje.

 

Innego tzn. innej firmy ...

 

 

 

 

 

Odrzuciłem ich chęć wypłaty bonu zakupowego na 100 zł i kazałem ,może bardziej poprosiłem aby lepiej wpłacili te pieniądze na dom dziecka lub hospicjum.

 

Zgodzili się ?

Link to post
Share on other sites

W Polsce jeszcze nie miałem problemów z reklamacjami. W ostatnich kilku latach LG (LG L9 brak wifi) oraz Asus (EeePC, problem z taśmą od ekranu) załatwili moje reklamacje w ciągu tygodnia, dosłownie.

 

Ostatnio zdziwił mnie sklep Thomann.de. Zamówienie zbiorowe robiłem, ogólnie na około 1500zł. Paczka przyszła. Okazało się, że jedna z ponad 35 pozycji była źle zamówiona, mój błąd, co zgłosiłem od razu do sklepu. Zapytałem, czy mogą wymienić na właściwy i obecnie już w drodze jest odpowiedni kabelek. Thomann opłacił przesyłkę zwrotną nieprawidłowego kabla do Niemiec oraz wysłano do mnie bezpłatnie poprawny kabel warty 90zł...

 

Można? Można.

Edytowane przez fexxer
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Może dziś przedstawię nowe fakty jak można poprawić jakość obsługi klienta.... 


Walcząc dalej z x-kom oraz firmą ucare u której kupiłem dodatkowe ubezpieczenie pragnę ostrzec.

 

Firma ucare to jedna wielka pomyłka infolinia chamska kłamliwa. Do tego nie chcą zwrócić składki za nie wykorzystane ubezpieczenie  mija 14 dni roboczych a przelewu brak i na dodatek kłamią iż przelew został wysłany 11 września.

 

Nie daj wpuścić się w maliny stop UCARE !!!!!!!!!!!

Link to post
Share on other sites

Współczuje ci kolego ale stawiasz cała markę w złym świetle opisując że Lenovo to i tamto ale twoje rozgoryczenie powinno być kierowane do serwisu w Niemczech. Dlaczego laptop trafił do Niemiec przecież bodajże o ile się nie mylę Lenovo ma swój serwis w Warszawie. Tam mój laptop trafiał 2 krotnie raz padła karta sieciowa a raz dysk twardy. Ba o tyle moje zdziwienie o tym ze nie odbierają swojego produktu. U mnie wysłali kuriera 2 krotnie czas naprawy trwał w obu przypadkach mniej niż 7 dni potem kurier ładnie przywiózł naprawiony produkt do domu. Nie dość że naprawił to jeszcze wymienili wytarte elementy obudowy na nowe. Szkoda że spotkała cie taka nie miła sytuacja. To jak to jest z tym serwisem odbierają produkt od klienta czy trzeba ganiać po pocztach? Tyle co do starego tematu o laptopach.

Edytowane przez jayson2309
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...