ratmed0000 19 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 (edytowane) Witam wszystkich czytających pisze do was ku przestrodze proszę też moderatorów o nie usówanie postu bo tyczy się on zakupu laptopów. Ok 3 miesiące temu kupilem laptop Lenovo y70-70 całkiem wydajny sprzęt z a rozsądne pieniądze pech chciał iż matryca gasła migała pojawiały się różne artefakty. No cóż trzeba odesłać na gwarancje ,kupując laptopa otrzymałem informacje iż ma serwis door to door .Więc dzwonie do serwisu tam okazuje się ze kurier nie przyjeżdża a dostaje się dane wysyłki i lecisz na pocztę. Hm sprzedawca mówił co innego (sklep na X...) Mając wolna chwile udalem się do sklepu zlozylem reklamacje sklep odebrał przyjoł moje roszczenia. Komputer czekał na wysyłkę do serwisu aż 14 dni i nikt w tym czasie nie widział problemu ze czas biegnie testowali bawili się i czekał ,czekał.... W końcu trafił do serwisu Mediona by Lenovo w Niemczech kolejne 9 dni więc w miarę sprawnie .W między czasie chyba sto tel aby ustalić co kolwiek list przewozowy co się dzieje itp każdy mówił co innego ,wprowadzali mnie wielokrotnie w błąd podawali mylne informacje nikt nie znał założeń gwarancji i ile czasu naprawa ma trwać każdy spychał odpowiedzialność .Uwaga wysyłając laptopa Lenovo serii idea gwarantuje nie określił czasu naprawy wiec możecie czekać i czekać. Ale ok laptop przyjechał juz blagalem aby oddali go w sklepie niby ok wymienili matryce .Zabralem komputer do domu i się okazuje ze zamontowali matryce z martwymi pikselami na samym środku ekranu . Żebyście wiedzieli jaki byłem zły takim czasie czekania.Ale ok jutro zawioze go do sklepu. Na następny dzień pijąc kawę chciałem na cieszyć się komputerem uzywalem internetu nagle matryca mi zglasla jak wtedy.... Na masakra nie usunęli usterki ta sama wada z ekranem z martwymi pikselami. To ma być przestroga dla wszystkich co chcą kupić Lenovo . Zgłaszając na infolini konsultanci Lenovo nie znają założeń gwarancji wprowadzają w błąd ,nic nie wiedza wiecznie muszą z kimś się naradzac wielka pomyslka zero wsparcia zero informacji. Nie wierzcie w zapewnienia zawsze zapisujcie nazwiska i daty rozmów.Serwis Lenovo Medion Niemcy to pomyłka , komputer wrócił nie naprawiony a jeszcze w gorszym stanie technicznym.Składając reklamacji zastanów się z jakiego tytułu ma być naprawiony sprzęt masz dwa wyjścia sprzedawca-sklep lub gwarantuje producent zazwyczaj masz większe prawa z tytułu reklamacji u sprzedawcy. Każdy ma cię gdzieś i zwalają winę na siebie na wzajemnie dzis 29 dzień a komputera nie mam i czekam na nowy .Jak ja nie chce tego Lenovo serwis to pomyłka a wsparcie techniczne to fikcja. Przed i po "naprawie" https://youtu.be/x_pGqPcoiuQ Oraz dzień po odebraniu ze sklepu oczywiście serwis sieci na x... Testował i odebrał komputer z serwisu Lenovo https://youtu.be/ExQV6kCVXiw http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9d7f807d1b0d.jpg Oraz podziękowanie od Lenovo gratis nowa matryca i martwe piksele. Edytowane 28 Lipca 2015 przez ratmed0000 1 Cytuj Link to post Share on other sites
davyx 53 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Co prawda mój laptop z serii też ideapad wylądował u nich ok dwa lata temu ale żadnego problemu z naprawą nie miałem. A najlepsze było to że sam przez przypadek uwaliłem sobie płytę główną ale naprawili w ramach gwarancji. Więc złego słowa powiedzieć nie mogę bo byłem zadowolony z naprawy. Może przez to że dostałem nową płytę główną. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Specjalista Damian 1 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Raz był na gwarancji laptop ode mnie, Lenovo Y580 i nie było problemu, dostarczyłem, poczekałem, minęło 2 tyg. i sprzęt gotowy do odbioru, wszystko naprawione(matryca zaczynała szwankować, problem z pikselami). Posiadam obecnie Y50 z i7hq + gtx960m i jeszcze nie był na gwarancji, kolega mówił mi coś o gwarancji, że nieraz jest kompletnie do bani, Na pewno Lenovo ze względu na gwarancje się nie kupuje, bo jak bym chciał coś pod gwarancję to biorę Dell'a. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Popełniłeś ogromny błąd że oddałeś lapka na gwarancje a nie z tytułu niezgodności towaru z umową. Przy niezgodności ustawa określa ramy czasowe w jakiej sprzęt ma być naprawiony/wymieniony, zaś przy gwarancji to gwarant sam sobie ustala ile taka naprawa może trwać 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Przy niezgodności jest 14 dni na ustosunkowanie się ale to nie oznacza naprawienie . Nawet juz nie chodzi o czas ale podejście jak oni to zrobili a i tak wszystkiego napisałem . Cytuj Link to post Share on other sites
davyx 53 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania ProduktuSprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.2 lata odpowiedzialności SprzedawcySprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. Cytuj Link to post Share on other sites
alladen 19 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 (edytowane) Ja się sparzyłem kupiłem y580 (w euro agd) na drugi dzień po godzinnym tłumaczeniu przez chat online (jełop to mało powiedziane) że gry się klatkują,pojawiają się artefakty gość z serwisu lenowo wmawiał mi że to wina nie aktywowanego windowsa (pomijam fakt ze był to oryginał z dremsparka). Po 2 tygodniach przysłali mi naprawionego lapka mimo że chciałem wymianę na nowy (powołałem się na niezgodność towaru z umowa, ale lenovo wie lepiej mimo że dostali jasne wytyczne że albo nowy oraz nie zgadzam się na naprawe). Zrobiłem awanturę w sklepie i oddali mi kasę (zarządzałem nowego laptopa lub wzrost gotówki albo zwrot laptopa w nienaruszonym stanie). Edytowane 28 Lipca 2015 przez alladen Cytuj Link to post Share on other sites
Misio-Jedi 18 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Bo Lenovo tylko Thinkpady ma dobre (i oddzielny serwis do nich). Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Nawet o ten czas nie chodzi ale jak autoryzowany serwis moze udawac ze naprawia i odeslac matryce uszkodzona . Starajac sie uzyskac informacje na infolinii lenovo spotykasz sie z niekompetencja i lenistwem .Firma lenovo nie posiada wsparcie dla swoich produktow nie znaja zalozen gwarancji ktora sami wymyslili. Wymienili mi laptopa ale z czego się cieszyć płytka dotykowa jest źle spasowana rusza się a kliknięcie powoduje irytujące skrzypienie plastiku ?@!?$%! yhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......................... mam dość tej firmy!!!!!!!! jak bieda piszczy.... skrzypi w lenovo słuchajcie .Tak mocno spasowana iż materiały trąc o siebie skrzypią. https://youtu.be/bQ7-PbON_MY Spasowanie elementów: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d76ad0cf2a2d.jpg i druga strona na porównanie: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7991c6987724.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/08abc18f946d.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Jednym słowem: masakra. Musiałeś mieć naprawdę pecha.. Mój kolega również posiada tego laptopa (Y50, 860m). Oboje byliśmy pozytywnie zaskoczeni poziomem wykonania, a matryca nie była taka zła.. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 fragment przy głośniku nie spasowany. Cytuj Link to post Share on other sites
davyx 53 Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Co mi się wydaję że laptop był ze zwrotu. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Też mi się wydaje i nawet to powiedziałem nie miał żadnych folii zabezpieczających matrycę,a z tego co pamiętam na pierwszym takową miałem. Ale sprzedawca twierdził iż folii nie było albo została ściągnięta w serwisie bo zmieniali m dysk na inny. Ale w czym im ta folia przeszkadzała???? Cytuj Link to post Share on other sites
przemusss1990r 233 Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Znajomy jakies 2 lata temu rowniez wysylal laptopa lenovo na gware, zaniosl do sklepu i poszlo... uszkodzony dysk twardy, wrocil z nowym iiiiii zlamana ramka od matrycy... Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 https://youtu.be/eliv0hlRPC0 Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Też mi się wydaje i nawet to powiedziałem nie miał żadnych folii zabezpieczających matrycę,a z tego co pamiętam na pierwszym takową miałem. Ale sprzedawca twierdził iż folii nie było albo została ściągnięta w serwisie bo zmieniali m dysk na inny. Ale w czym im ta folia przeszkadzała???? Na 100% zwrot. Radzę jak najszybciej pozbyć się tego modelu, żądając wymiany na nowy, z plombami na opakowaniu. Kolega o którym wspominałem, również podkreślił przy zamówieniu, że laptop ma być zaplombowany.. Może wadliwa seria wyszła? Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Nooo udało się po 31 dniach odzyskać kasę!!!! Szukam laptopa do 2500 +\-50zl 1) Kwota przeznaczona na zakup: 2500 2) Rozmiar matrycy:14-15 3) Główne zastosowanie: praca biurowa,multimedia,szybkosć 4) Miejsce użytkowanie:dom, łóżko. 5) Wymagania specjalne: czy do Windowsa 8 wystarczy 4 GB czy 8gb jeżeli 4 GB to poproszę opcję z dyskiem SSD. 6) Osobiste preferencje: byle nie Lenovo. Cytuj Link to post Share on other sites
Misio-Jedi 18 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Myślę że nauczony smutnym doświadczeniem powinieneś przede wszystkim sprawdzić renomę serwisu. Akurat serwis Lenovo ma fatalną opinię. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Polecicie mi lapka do 2.5 tys Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez ratmed0000 Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Lalkę do 2500 zł? Nie, ale lapka to tak. Pomyliłem tematy.. To była propozycja dla Ciebie: http://allegro.pl/laptop-asus-b451ja-i5-4310m-8gb-500gb-36mgw-nbd-i5572699248.html PS. Nie ładnie tak edytować post. Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez dawid12345678 Cytuj Link to post Share on other sites
Misio-Jedi 18 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Serwis Asusa też jest często krytykowany. Ale największe psy wieszano swojego czasu na serwisie Acer. Może się coś poprawiło... Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Żadna firma nie ma idealnego serwisu.. Nawet Dell z Alienware.. Cytuj Link to post Share on other sites
Misio-Jedi 18 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Nie chodzi o znalezienie ideału. Raczej o wyeliminowanie tych najgorszych. Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 (edytowane) O firmie Asus złego słowa powiedzieć nie mogę. Wiele osób kupuje produkty tej firmy, sam je polecam. Póki co, żadnych skarg nie było, a nie raz bywało tak, że ktoś musiał skorzystać z ich serwisu. Edytowane 2 Sierpnia 2015 przez dawid12345678 Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 2 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Fajny laptop, no forum na lalki to nie jest Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.