Skocz do zawartości

Problem z włączeniem się telefonu ,,Sony Ericsson Xperia neo V (MT11i)"


Recommended Posts

Witam.
Piszę od razu, że jestem dziewczyną mało znającą się na naprawianiu telefonów.
Problem mój zaczął się wczoraj kiedy chciałam skorzystać z telefonu, był wyłączony.
Po włączeniu go dochodziło do pojawienia się na ekranie napisu SONY i XPERIA po czym czuć było lekką wibracje i następnie wyłączenie się telefonu po którym cały proces opisany przeze mnie się powtarzał.
Miałam niedawno podobny problem i zaniosłam go wtedy do serwisu gdzie powiedzieli mi, że trzeba będzie wgrać nowy soft i za pół godzinki miałam go odebrać. Okazało się jednak, że mam problem z jakiś fleshem (nie znam się ) i mogę go odebrac za kilka dni, lecz stracę wszystkie dane.
Minął miesiąc i znów ten sam problem.
Tylko, że brat powiedział mi, że samemu można rozwiązać taki problem.
Ściągnęłam więc program ,,Sony PC Companion 2.1" i chciałam wgrać sobie system ( bo nie wiem w sumie jak się wgrywa softa) i pojawił się kolejny problem ponieważ przez to, że co chwilę włącza się i wyłącza mój telefon , komputer miał problem z wykryciem go. Tak samo w programie ,,Flashtool" , który ściągnęłam bo przeczytałam na jakimś forum, że jest potrzebny , ale przez to, że nie czyta mi telefonu też mam problem z obsługą.
Czytałam też na forum jakimś o włączeniu telefonu w trybie ,,recovery" przy naciśnieciu jednoczesnie przycisku ,,on/off" i ,,volume down" lecz w przypadku mojego telefonu to nie działa ponieważ nic nie wyskakuje.
Proszę o pomoc .
Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites