Piasek998 461 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Witam,posiadam msi 280x która wysypuje artefaktami,nawet ostatnio sypie arty podczas oglądania filmów i wyskakuje błąd : Sterownik ekranu przestał działać ale odzyskał sprawność Data zakupu to 29.01.14 . Czyli na gwarancji. Niestety jestem drugim właścicielem karty i nie wiem czy przysługuje mi prawo do reklamacji,karta zakupiona w Morele.net. Miał ktoś podobny przypadek? jak wygląda u nich reklamacja od drugiego nabywcy sprzętu? Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Masz paragon , fakture??? Jak tak to nie powinno byc problemu. Cytuj Link to post Share on other sites
sony21 26 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 wchodzisz na stronę moreli i tam się logujesz/rejestrujesz wchodzisz w swoje dane i tam masz Serwis, reklamacje, zwroty klikasz zgłoś produkt zjeżdżasz na sam dół strony i tam masz skorzystaj z uniwersalnego formularza zgłoszenia wypełniasz i potem dogadujesz się w sprawie wysyłki bo nie pamiętam czy na własny koszt trzeba czy na ich albo możesz do netpunktu zanieść jeśli masz blisko Powyższy sposób działa jeśli masz paragon/ fakturę Cytuj Link to post Share on other sites
Piasek998 461 Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Faktura jest , nie będzie problemu żeby odesłali na mój adres? wysyłam cały komplet w kartoniku czy tylko karte? I jeszcze takie pytanie .. karta kosztowałą 1411zł na bank bedzie wymiana bo nie słyszałem żeeby ktoś naprawiał karte jak sypie artefaktami. Wymieniają na akarte w tej cenie czy na ten sam model? Cytuj Link to post Share on other sites
Baal. 4 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Wymiana będzie na ten sam model, przynajmniej w moim wypadku tak było. Cytuj Link to post Share on other sites
sony21 26 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 nie miałem ostatnio czasu ale jeśli nadal te pytania są ważne to oddajesz w pełnym zestawie, co do odsyłania na twój adres też nie ma problemu masz w formularzu o ile dobrze pamiętam do podania adres do wysyłki po serwisie, Co do naprawy/wymiany będzie to na ten sam model chyba że takiego nie produkują. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.