Piasek998 461 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Witam,posiadam msi 280x która wysypuje artefaktami,nawet ostatnio sypie arty podczas oglądania filmów i wyskakuje błąd : Sterownik ekranu przestał działać ale odzyskał sprawność. Data zakupu to 29.01.14 . Czyli na gwarancji. Niestety jestem drugim właścicielem karty i nie wiem czy przysługuje mi prawo do reklamacji,karta zakupiona w Morele.net. Miał ktoś podobny przypadek? jak wygląda u nich reklamacja od drugiego nabywcy sprzętu? uznają? temat przeniesiony do kart graficznych,Proszę o usunięcie z działu PAMIĘCI RAM Cytuj Link to post Share on other sites
przemusss1990r 233 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Jesli masz normalna fakture to czemu ma nie przyslugiwac? Prosisz zapewne o wygenerowanie jakiegos kodu RMA czy tez RMZ i wysylasz na ich koszt z kopia faktury... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Piasek998 461 Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 ok dzięki za info Cytuj Link to post Share on other sites
Gregu82 1857 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Sam miałem kiedyś nówkę MSI R9 280x, i tez miałem artefakty. Wymieniłem z mała dopłata na wersje Asusa, i wszystko śmiga pięknie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.