TheMaverickMX 1 Napisano 21 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 Witam, od kilku dni, gdy próbuje cos kupić w sklepie to wyskakuję komunikat, ze nie można nawiązać połączenia ze sklepem. Sposobu płatności używam "płać z plusem". Dodam, że darmowe apki normalnie się pobierają. Wie ktos jak to naprawić? Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 21 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 Może to właśnie z tym 'plusem' jest problem. Spróbuj użyć karty. Cytuj Link to post Share on other sites
TheMaverickMX 1 Napisano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 nie mam właśnie Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.