Skocz do zawartości

GTX460 1GB w OpenGL CineBench


Recommended Posts

Sterowniki instalowałem kilka razy mam najnowsze 261.00.

Pogrzebałem trochę na internecie i widzę że Nvidia w ogóle ma żałosne wyniki w OpenGL :hahaha:

http://www.tweaktown.com/articles/3496/ ... ndex4.html

 

Nvidia może i obsługuję więcej rozszerzeń OpenGL (244 OpenGL 4.1) ale za to ich wydajność jest śmieszna , stara karta 4850 jest prawie dwa razy szybsza .

Trochę teraz żałuję że kupiłem GeForce a mogłem kupić ATI 6850 :hahaha:

Link to post
Share on other sites

może i racja ;p ale aż tak bardzo potrzebujesz tego OpenGL? -.-

 

btw. co dają te nowe stery 261.00?:>

Tak potrzebuję OpenGL bo gram w gry na UnrealEngine3 który jest na OpenGL i nie odczułem prawie żadnego przyspieszania !. Właściwie chodzi mi Americas Army 3 na HD4850 w mierzonym miejscu mam 75 FPS a na GTX460 81 FPS LOL
Link to post
Share on other sites

Jacie... narzekasz jak byś miał 20fpsów... a i tak więcej jak 30(własicwie 24) nie zobaczysz ;] ty byś pewnie chciał 150fpsów zeby jeszcze płynniej widziec :D

Chyba nie grałem nigdy w multi jeśli dla ciebie 24-30 FPS jest płynnie :)
Link to post
Share on other sites

a czy dla ciebie 80fpsów to mało? : > bo chyba nie masz 30 fpsów... ;p

Czy mało czy nie to dyskusja na oddzielny temat, chodzi mi o to co pisałem wcześniej że po po zmianie karty nie które wyniki mnie załamały :) i nie wiem czy tak ma być czy coś może z moim kompem jest nie tak :D
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

w grach multiplayer nie używa się v-sync i itp. więcej fps = płynniejsza gra i mniejsze opóźnienia a co za tym idzie szybsza reakcja w single player zawsze używam v-sync=60FPS ale nie w multi !!

Link to post
Share on other sites

60Hz=obraz odświeżany co 16ms

80Hz=obraz odświeżany co 12ms

Reakcja człowieka na obraz na ekranie=80ms (gdzieś to wyczytałem odnośnie fps-ów)

Reakcja programu na dane z klawiatury=kolejne kilkanaście ms?

Pomijam fakt, że odczytywanie danych z urządzeń wejściowych jest realizowane przez jądro systemu w czasie rzeczywistym, i nic Ci nie da, że gra wyświetla na ekranie więcej klatek. Dany program czy gra może odczytywać dane ze stosu wolniej czy szybciej, ale to już chyba sprawa CPU i systemu operacyjnego, a nie karty grafiki.

Chyba nie warto zmieniać kartę graficzną żeby mieć 6 klatek (z twojego cytatu wcześniej) więcej w grze - do tego obie wartości, na starej i nowej karcie graficznej były poza górną wartoscią synchronizacji twojego monitora! Mogę się mylić, jednak nie wydaje mi się to dobra inwestycja.

No i wątpię, czy 6 fps więcej na monitorze da Ci jakąś przewagę w multiplayer :D

Link to post
Share on other sites

Zrobiłeś świeżą instalację systemu? Spróbuj, może pomóc. Jak nie to są na necie kompleksowe przepisy jak się pozbyć wszelkich śladów po sterownikach, z użyciem trybu awaryjnego, sterownika VGA i narzędzia Driver Sweeper (są też inne programy do tego celu).

A ogólnie w benchmarkach, czy wyniki nowej karty nie odbiegają od normy, wyników rankingowych?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...