Skocz do zawartości

Recommended Posts

Komputer: ACER Aspire XC-605

-Windows 8.1 64-bit

-intel Core i3 4130

-NVIDIA GeForce GT705 1GB

-ram 6 GB DDR3

 

Monitor: LG 24M35 60Hz

 

Wszystkie opcje mam na niskie, renderowanie wyłączone. Jak włącze cs to max 40 fps

 

Nawet jak mam wszystkie opcje na maxa to mam 40 fps

Edytowane przez bartek123123
Link to post
Share on other sites

Masz żałosną kartę graficzną. GT705 nadaje się wyłącznie do wyświetlania pulpitu. Nie do gier.

Kup normalną kartę.


GT705 to w rzeczywistości stareńki GT520 z 2011r (do tego straszny low end).

Tak się kończy kupowanie gotowców.

Edytowane przez FightMaker
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Chcesz to mogę Ci opylić moją Gigabyte HD 7770 OC w oryginalnym pudełku i z oryginalnymi sterami na płytce.

 

Z prockiem i3 2120 i 4 GB RAM mam 160-200 FPS w CS:GO ;) Jak coś to priv.

Edytowane przez elaith
Link to post
Share on other sites

Masz żałosną kartę graficzną. GT705 nadaje się wyłącznie do wyświetlania pulpitu. Nie do gier.

Kup normalną kartę.

 

GT705 to w rzeczywistości stareńki GT520 z 2011r (do tego straszny low end).

Tak się kończy kupowanie gotowców.

Powiem Ci, że ja mam 100/90fps stałe na komputerze sprzed kilku lat który właśnie dzisiaj wymieniam na inny

 

Intel C2D E8200

Gigabyte P35-DS3

Pamięć 4gb DDR2

Gigabyte GeForce 9600 GT

 

więc teoretycznie nie wiem dlaczego piszesz że jego grafika jest do du*y jak ten sprzęt jest gorszy milion razy i działa świetnie gra, dla monitorów 60Hz w sam raz :)

Link to post
Share on other sites
więc teoretycznie nie wiem dlaczego piszesz że jego grafika jest do du*y jak ten sprzęt jest gorszy milion razy i działa świetnie gra, dla monitorów 60Hz w sam raz

 

Tyle, że 9600GT jest wyraźnie szybsza od słabiutkiego GT705.

 

Porównaj sobie chociażby specyfikację.

 

 

GT705   vs   9600GT

 

Taktowanie rdzenia

810MHz vs 1625MHz

 

zunifikowane rdzenie obliczeniowe cuda

48 vs 64

 

jednostki renderujące

4 vs 8

 

jednostki teksturujące

8 vs 12

 

szyna pamięci

64-bit vs 256-bit

 

Przepustowość pamięci

13.2 GB/s vs 57.6 GB/s

 

Wypełnianie tekstur (gigatexeli/s)

6.5 vs 20.8

 

Wypełnianie pikseli (gigapixeli/s)

3.5 vs 4.48

 

Coś jeszcze? ;)

Edytowane przez FightMaker
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...