ciufcia 0 Napisano 12 Maja 2009 Udostępnij Napisano 12 Maja 2009 We wrześniu ubiegłego roku kupiłem nowy komputer ale nie starczyło kasy na monitor. Jako że wysłużony LG flatron L1510S już mi nie wystarcza, muszę kupić coś nowego. Zastanawiam się nad monitorem eizo http://kds.pl/sklep/product_info.php?cP ... ts_id=7063 . Komputera używam do internetu, czasem jakiś film obejrzę, no i gram w Americas Army:) . Nie jestem żadnym grafikiem ani nie pracuje na komputerze. Zastanawiam się czy komputer który mam będzie dobrze wyświetlał obraz na tym monitorze. Ewentualnie jaki inny monitor polecilibyście. procesor: Intel core2duo E8500 grafika: GTX280 Z danych karty graficznej wynika że nie ma ona wyjścia HDMI tylko DVi. Jest jakaś różnica w obrazie między tymi dwoma złączami? Niektóre monitory eizo mają wyjście DVI-D D24 pin a niektóre DVI-I 29 pin. Czym się różnią oprócz ilości pinów. Cytuj Link to post Share on other sites
ciufcia 0 Napisano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2009 dziękuje za pomoc, już kupiłem Cytuj Link to post Share on other sites
19arek93 0 Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Ten monitor raczej do gier jakiś super nie będzie Raczej dla grafików byłby lepszy niż dla gracza. Cytuj Link to post Share on other sites
_nick_ 19 Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 czas reakcji podali 5 i 16, nie wiem co one dokładnie oznaczają, czy jest to od 5 do 16? Jeśli to będzie prawdziwe 16ms to smużenia nie będzie widać, więc do gier też będzie ok. Cytuj Link to post Share on other sites
ciufcia 0 Napisano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Ten monitor raczej do gier jakiś super nie będzie Raczej dla grafików byłby lepszy niż dla gracza.i dlatego na stronie Eizo jest opisany jako 'niezaprzeczalny numer jeden" w dziale dla graczy http://www.gry.eizo.pl/dla-graczy.html kupiłem EIZO FlexScan S2431W Cytuj Link to post Share on other sites